Společnost


dm drogerie markt s.r.o.

Počet nahlášených stížností:16
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#14179Stále čekám na dm kartu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 9 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.01.2017, před 8 lety

Peťula Gregorová

Znění stížnosti

Dobrý den, v srpnu 24 jsem si v DM vyplnila formulář, vše si zkontrolovala pečlivě... Uplynulo 30 dní tak jsem si říkala, že je asi nějaká chyba a nakonec už uplynuli 3 nebo 4 měsíce a kartička nikde, 28.11 jsem zavolala tedy na číslo, které mám na papírové karticce,pani byla strašně milá,zkontrolovaly jsme údaje spolu, byly v pořádku a řekla mi, že kartičku už jsem dávno měla mít a že mi tedy pošle novou.. Dneska je 7 ledna a kartičku pořád nemam, docela mě to mrzí a už i pořádně štve, nevím co dále dělat...


Požadované řešení

Chtěla bych, aby se to konečně vyřešilo.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.1.2017 17:56, před 8 lety

V daném případě by bylo nejvhodnější kontaktovat zákaznický servis společnosti 800 100 808, pondělí – pátek 8.00 – 17.00 hodin. Dle VOP společnosti platí ohledně dodací adresy, že zákazník doručuje písemnosti dm na adresu jejího sídla či na její e-mailovou adresu dm@dm-drogeriemarkt.cz. Dm doručuje zákazníkovi e-mailem či poštou na adresu uvedenou při registraci či později zákazníkem dm písemně oznámenou. Písemnost doručovaná zákazníkovi poštou se považuje za doručenou 4. dnem po jejím odeslání na příslušnou adresu.

Pokud byla karta doručována poštou jakožto obyčejná zásilka, pak pošta za takové zásilky bez podacích lístků neodpovídá a mohlo dojít k její ztrátě.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
9.1.2017 13:08, před 8 lety

Vážená paní Gregorová,

kontaktujte, prosím, náš dm zákaznický servis na tel. čísle 800 100 808 (pondělí - pátek 8:00 - 17:00 hodin) a doručení Vaší plastové dm zákaznické karty s Vámi rádi prověříme.

Děkujeme za pochopení.

S přáním hezkého dne

Zákaznický servis
dm drogerie markt s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
14.1.2017 08:21, před 8 lety


Peťula Gregorová

Volala jsem už 3x.. A paní mi posílá 3 kartu a na poště o ničem neví.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
16.1.2017 07:29, před 8 lety

Vážená paní Gregorová,

pokud jste dm active beauty zákaznickou kartu stále neobdržela, kontaktujte, prosím, znovu náš zákaznický servis na tel. čísle 800 100 808 nebo na e-mailové adrese dm@dm-drogeriemarkt.cz.

Děkujeme za pochopení a omlouváme se Vám za způsobené komplikace.

Zákaznický servis
dm drogerie markt s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.2.2017 11:22, před 8 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.3.2017 08:26, před 8 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.