Počet nahlášených stížností: | 16 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den, v srpnu 24 jsem si v DM vyplnila formulář, vše si zkontrolovala pečlivě... Uplynulo 30 dní tak jsem si říkala, že je asi nějaká chyba a nakonec už uplynuli 3 nebo 4 měsíce a kartička nikde, 28.11 jsem zavolala tedy na číslo, které mám na papírové karticce,pani byla strašně milá,zkontrolovaly jsme údaje spolu, byly v pořádku a řekla mi, že kartičku už jsem dávno měla mít a že mi tedy pošle novou.. Dneska je 7 ledna a kartičku pořád nemam, docela mě to mrzí a už i pořádně štve, nevím co dále dělat...
Chtěla bych, aby se to konečně vyřešilo.
|
Tweet |
V daném případě by bylo nejvhodnější kontaktovat zákaznický servis společnosti 800 100 808, pondělí – pátek 8.00 – 17.00 hodin. Dle VOP společnosti platí ohledně dodací adresy, že zákazník doručuje písemnosti dm na adresu jejího sídla či na její e-mailovou adresu dm@dm-drogeriemarkt.cz. Dm doručuje zákazníkovi e-mailem či poštou na adresu uvedenou při registraci či později zákazníkem dm písemně oznámenou. Písemnost doručovaná zákazníkovi poštou se považuje za doručenou 4. dnem po jejím odeslání na příslušnou adresu.
Pokud byla karta doručována poštou jakožto obyčejná zásilka, pak pošta za takové zásilky bez podacích lístků neodpovídá a mohlo dojít k její ztrátě.
Vážená paní Gregorová,
kontaktujte, prosím, náš dm zákaznický servis na tel. čísle 800 100 808 (pondělí - pátek 8:00 - 17:00 hodin) a doručení Vaší plastové dm zákaznické karty s Vámi rádi prověříme.
Děkujeme za pochopení.
S přáním hezkého dne
Zákaznický servis
dm drogerie markt s.r.o.
Volala jsem už 3x.. A paní mi posílá 3 kartu a na poště o ničem neví.
Vážená paní Gregorová,
pokud jste dm active beauty zákaznickou kartu stále neobdržela, kontaktujte, prosím, znovu náš zákaznický servis na tel. čísle 800 100 808 nebo na e-mailové adrese dm@dm-drogeriemarkt.cz.
Děkujeme za pochopení a omlouváme se Vám za způsobené komplikace.
Zákaznický servis
dm drogerie markt s.r.o.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.