Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#1418Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 11 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.11.2013, před 11 lety

Tereza Králová

Znění stížnosti

Dne 22.5.2013 jsem zakoupila telefon Samsung 19300 Galaxy S
III. Dne 18.11.2013 jsem na prodejně T-mobile Galerie Vaňkovka, na
Vaňkovce 1, Brno,60200 podala reklamaci.Žádala jsem záruční opravu telefonu,protože v záruční době mi upadl z výšky asi 80 cm a prasklo ochranné sklíčko displeje.

Z protokolu:Žádost o opravu vad
Hardware - Přístroj poškozen zákazníkem, zařízení mímo záruku
Mobil má prasklé sklíčko, dotek nepoškozen, v podmínkách výrobce prý je, že podle testování mobil má vydržet pád z 1 metru, mobil vypadl při sezení na laviččce - výška cca 0,8 m a přesto sklo prasklo. Majitelka požaduje záruční opravu.

Nesouhlasím s dobou opravy 60dní(telefon nezapůjčený),ani s cenou
za opravu 3000Kč. K pádu telefonů dochází běžně, podle testů na internetu jiné telefony odolají a moje dosavadní telefony přežily mnoho pádů bez následku. Domnívám se, že telefon Samsung 19300 Galaxy S III nevyhovuje evropským normám v oblasti odolnosti na pád a že vůbec neměl být prodáván. Zákazník měl být při nákupu upozorněn na možnost poškození telefonu při běžném pádu a měl by vědět, že oprava ho přijde na 3000 Kč.


Produkt

telefon Samsung 19300 Galaxy S III


Požadované řešení

Požaduji záruční opravu nebo výměnu přístroje. V případě, že se nejedná o náhodně vadný telefon ale jde o vadu všech telefonních přístrojů Samsung 19300 Galaxy S III, žádám navrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.11.2013 14:50, před 11 lety

V případě, že jsou v rozporu informace uvedené dle §§ 9 a 10 zákona o ochraně spotřebitele se skutečnými vlastnostmi, jedná se o tzv. rozpor s kupní smlouvou dle § 616 občanského zákoníku.
Dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele je povinností prodejce do 30 dnů od uplatnění reklamace, aby byla včetně případné opravy vyřízena. Tuto lhůtu lze prodloužit na 60 dní pouze dohodou - tudíž se souhlasem spotřebitele. V případě mimozáruční opravy se lhůta určuje rovněž dohodou, pokud není určena, může spotřebitel obchodníka vyzvat a poskytnout mu dodatečnou lhůtu pro opravu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.12.2013 00:25, před 11 lety

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.