Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 22.5.2013 jsem zakoupila telefon Samsung 19300 Galaxy S
III. Dne 18.11.2013 jsem na prodejně T-mobile Galerie Vaňkovka, na
Vaňkovce 1, Brno,60200 podala reklamaci.Žádala jsem záruční opravu telefonu,protože v záruční době mi upadl z výšky asi 80 cm a prasklo ochranné sklíčko displeje.
Z protokolu:Žádost o opravu vad
Hardware - Přístroj poškozen zákazníkem, zařízení mímo záruku
Mobil má prasklé sklíčko, dotek nepoškozen, v podmínkách výrobce prý je, že podle testování mobil má vydržet pád z 1 metru, mobil vypadl při sezení na laviččce - výška cca 0,8 m a přesto sklo prasklo. Majitelka požaduje záruční opravu.
Nesouhlasím s dobou opravy 60dní(telefon nezapůjčený),ani s cenou
za opravu 3000Kč. K pádu telefonů dochází běžně, podle testů na internetu jiné telefony odolají a moje dosavadní telefony přežily mnoho pádů bez následku. Domnívám se, že telefon Samsung 19300 Galaxy S III nevyhovuje evropským normám v oblasti odolnosti na pád a že vůbec neměl být prodáván. Zákazník měl být při nákupu upozorněn na možnost poškození telefonu při běžném pádu a měl by vědět, že oprava ho přijde na 3000 Kč.
telefon Samsung 19300 Galaxy S III
Požaduji záruční opravu nebo výměnu přístroje. V případě, že se nejedná o náhodně vadný telefon ale jde o vadu všech telefonních přístrojů Samsung 19300 Galaxy S III, žádám navrácení peněz.
|
Tweet |
V případě, že jsou v rozporu informace uvedené dle §§ 9 a 10 zákona o ochraně spotřebitele se skutečnými vlastnostmi, jedná se o tzv. rozpor s kupní smlouvou dle § 616 občanského zákoníku.
Dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele je povinností prodejce do 30 dnů od uplatnění reklamace, aby byla včetně případné opravy vyřízena. Tuto lhůtu lze prodloužit na 60 dní pouze dohodou - tudíž se souhlasem spotřebitele. V případě mimozáruční opravy se lhůta určuje rovněž dohodou, pokud není určena, může spotřebitel obchodníka vyzvat a poskytnout mu dodatečnou lhůtu pro opravu.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.