Počet nahlášených stížností: | 466 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 8 |
Dnes to je 7.1.2017 jsme byli nakupovat v tescu v plzni na borskych polich v oddeleni peciva jsme se zastavili na prihorenym pecivom konkretne pizzou. Bylo to na uhel spalene nechapu jak neco takovyho mizoi nabizet k prodeji.k vyzadani mam i foto.
Neprodavat takove zbozi
|
Tweet |
Prodávající odpovídá spotřebitelce při převzetí zboží za jakost. Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají očekávat, je věc vadná a spotřebitelka může žádat nápravu. Spotřebitelka by měla potravinu bezodkladně reklamovat u prodávajícího a požadovat výměnu zboží za bezvadné, popř. vrácení zaplacené kupní ceny výrobku.
Má-li spotřebitelka podezření, že zboží nesplňuje zákonné požadavky, může podat podnět Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, popřípadě Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která vykonává dozor v oblasti potravin rostlinného původu. Orgán dozoru je oprávněn po provedené kontrole provozovny při zjištěných nedostatcích, uložit podnikateli opatření k nápravě, popřípadě pokutu ve správním řízení. Pokud spotřebitelka o to požádá, mají dozorové orgány povinnost vyrozumět spotřebitelku do měsíce o postupu v dané věci.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 00