Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#14184Zamítnutí reklamace z důvodu nekompletnosti

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

10 měsíců 25 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.01.2017, před 8 lety

Luboš Leopold

Znění stížnosti

Dobrý den,

Reklamoval jsem nabíječku, protože když nabíjí mobilní telefon, vydává hlasitý syčivý zvuk, při kterém nemohu pořádně ani usnout. CZC mi ji několikrát (3x) vrátilo s tím, že je nutno ji odevzdat společně s telefonem. Informoval jsem je o existenci několika článků na internetu, včetně toho Vašeho (https://www.dtest.cz/clanek-4439/reklamace-nabijecky-odevzdate-i-telefon), tvrdících, že telefon není nutné při reklamaci nabíječky odevzdávat, ale i tak mi byla opět vrácena. Jsem si jistý, že chyba v telefonu není, protože druhá nabíječka funguje naprosto v pořádku, bez vydávání zvuků. Prosím o pomoc s řešením tohoto problému.

Děkuji.


Produkt

LG Nexus 5X - nabíječka


Požadované řešení

Oprava/Výměna nabíječky bez nutnosti odevzdání telefonu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.1.2017 00:58, před 8 lety

Na žádost společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
16.1.2017 12:19, před 8 lety

Dobrý den pane Leopold.

Zaslání kompletního zařízení je vyžadováno servisem z důvodu kompletního otestování a případnému předejití poškození nového příslušenství , či samotného zařízení. Vada může být v samotném telefonu , který pak následně může poškodit i adaptér.

Děkuji za pochopení.

Michal Stýblo.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
16.1.2017 13:20, před 8 lety


Luboš Leopold

Dobrý den
Vzhledem k tomu, že zvuky vycházejí z adaptéru a ne z telefonu, a k tomu, že jiná nabíječka funguje bez zvuků a bez problémů, silně pochybuji o nutnosti tohoto postupu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.1.2017 15:00, před 8 lety

Pokud spotřebitel reklamuje vadné příslušenství k věci, nemůže po něm prodávající požadovat také předání hlavní věci. Mohl by tak učinit jen v případě, je-li to nezbytné pro posouzení vady. Požaduje-li prodávající k uplatnění reklamace příslušenství i předání hlavní věci, aniž by to bylo nutné, jedná se o omezení uplatnění práva z vadného plnění dle § 2174 občanského zákoníku a k takovému omezení se nepřihlíží.

Nesouhlasí-li spotřebitel se vyjádřením společnosti, má možnost obrátit se na Českou obchodní inspekci, která může posoudit, zda společnost nejednala v rozporu se zákonem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.12.2017 10:18, před 7 lety

Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.