Společnost


Central Import s.r.o.

Počet nahlášených stížností:50
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#14186Reklamace mobilního telefonu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 1 den 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.01.2017, před 8 lety

Jaroslan Novák

Znění stížnosti

V červenci loňského roku jsem si objednal ze stránek společnosti mobilní telefon Samsung Galaxy s III mini. Telefon dorazil, ale hned při jeho zapnutí se objevil problém, že se při vypnutí samovolně opět zapnul a následně takto blikal až do vybití baterie. Odeslal jsem tedy mobil k reklamaci, která byla přijata a do třiceti dnů mi byl telefon vrácen opravený. Fungoval asi týden a pak opět začal zlobit. Při příchozím hovoru se nerosvítil displej, telefon nešel zapnout ani vypnout, a podobně. Opět jsem vrátil mobil na reklamaci a opět mi ji přijali. Když telefon dorazil, ihned ten samý den jsemho posílal spátky, jelikož se hned při zapnutí ukázal předchozí problém. Reklamaci přijali a opět vyřídily, ovšem i potřetí mi byl telefon vrácen jako nefungující, opět nešel vypnout, blikal, a podobné problémi jako předtím. Minulý týden jsem ho odeslal a žádal odstoupení od smlouvi a vrácení pěněz, načež mi obratem přišel e-mail, že na vrácení peněz namám nárok, jelikož nebyla třikrát stejná závada.


Produkt

Samsung galaxy s III mini


Požadované řešení

Odstoupení od smlouvy a vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.1.2017 09:23, před 8 lety

Odstoupit od kupní smlouvy uzavřené se spotřebitelem je možné v případě, pokud spotřebitel nemůže věc řádně využívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad (více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-814/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-z-duvodu-opakovani-vady-ci-pro-vetsi-pocet-vad).

O opětovném vyskytnutí vady po opravě mluvíme tehdy, jestliže se na zboží objeví stejná vada, která byla v rámci uznané reklamace již dvakrát opravována. Není přitom podstatné, jak byla vada odstraňována. Rozhodující jsou stejné projevy vady ve vlastnostech věci. Tento výklad je podpořen i ustálenou judikaturou Nejvyššího soudu. Pokud tedy byla reklamace věci již několikrát (alespoň třikrát) uznána pro stejnou vadu, může spotřebitel žádat odstoupení od smlouvy.

Žádala-li spotřebitel o odstoupení od kupní smlouvy pro opakovaný výskyt vady po opravě, je společnost povinna to respektovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.5.2017 14:01, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.