Počet nahlášených stížností: | 466 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 8 |
Dobrý den chtěla bych si stěžovat na tuto prodejnu, jelikož jsem jí navštívila v pondělí 18. 11. 2013 a chtěla jsem nakoupit. Vše potřebné jsem měla v košíku, ale bohužel nebyla v provozu ani jedna kasa a u funkčních dvou ze čtyř automatů se již tvořila fronta. Šla jsem na informace požádat jestli by nemohl přijít někdo na kasu obsluha měla stále nějaké výmluvy a nikoho na kasu nezavolala. Myslím si, že hypermarket nemůže fungovat bez personálu a měli by jste to prošetřit, aby se taková situace již neopakovala. Nákup jsem Vám tam nechala a odešla jsem. Velice děkuji za kladné vyřízení
Okamžitě měla být alespoň jedna kasa obsazena a nikdy by se to již nemělo opakovat.
|
Tweet |
V tomto případě se stížnost týka péče o zákazníky, přičemž tento nedostatek není právně postižitelný, tudíž není možné vyřešit problém v rámci mimosoudního řešení sporů.
Společnost se nerozhodla pro řešení sporů se svými zákazníky využít službu VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že služba je založena na principu dobrovolnosti, bude z tohoto důvodu řešení stížnosti ukončeno.