Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:466
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#1419Stížnost na provoz hypermarketu v Tachově

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 17 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
20.11.2013, před 11 lety

Lucie Francouzová

Znění stížnosti

Dobrý den chtěla bych si stěžovat na tuto prodejnu, jelikož jsem jí navštívila v pondělí 18. 11. 2013 a chtěla jsem nakoupit. Vše potřebné jsem měla v košíku, ale bohužel nebyla v provozu ani jedna kasa a u funkčních dvou ze čtyř automatů se již tvořila fronta. Šla jsem na informace požádat jestli by nemohl přijít někdo na kasu obsluha měla stále nějaké výmluvy a nikoho na kasu nezavolala. Myslím si, že hypermarket nemůže fungovat bez personálu a měli by jste to prošetřit, aby se taková situace již neopakovala. Nákup jsem Vám tam nechala a odešla jsem. Velice děkuji za kladné vyřízení


Požadované řešení

Okamžitě měla být alespoň jedna kasa obsazena a nikdy by se to již nemělo opakovat.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.11.2013 20:50, před 11 lety

V tomto případě se stížnost týka péče o zákazníky, přičemž tento nedostatek není právně postižitelný, tudíž není možné vyřešit problém v rámci mimosoudního řešení sporů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.5.2014 13:46, před 11 lety

Společnost se nerozhodla pro řešení sporů se svými zákazníky využít službu VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že služba je založena na principu dobrovolnosti, bude z tohoto důvodu řešení stížnosti ukončeno.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.