Společnost


Geis CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:258
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#14199Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.01.2017, před 8 lety

Bohumila Baštecká

Znění stížnosti

4. 1. 2017 jsem obdržela sms z čísla 1992799 s textem: Dobrý den, Geis Parcel Vám 5. 1. doručí balík č. xxx s dobírkou xxx CZK od xxx, platit můžete kartou. Přibližný čas doručení Vám zavolá řidič 05. 01. dopoledne.

5. 1. 2017 Zavolal řidič ve 14.30 s otázkou, jestli jsme doma. Nebyli jsme doma a domluvila jsem s ním, že zboží přiveze v pátek 6. 1. kolem 14.30.

V pátek 6. 1. 2017 se neozval nikdo nijak - zboží nedoručeno, zpráva žádná.

Dnes (8. 1. 2017) jsem balík raději přesměrovala.

Děkuji za vyřízení.


Produkt

balík, který obsahoval dva kalendáře od J. Lady


Požadované řešení

a) Dostat už konečně balík s kalendáři na rok 2017, který už běží.

b) Vysvětlení a omluva - s nadějí, že příště už to bude lepší.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.1.2017 11:35, před 8 lety

Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s příkazcem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat. Jestliže by zásilka byla dodána později, než bylo stanoveno ve smlouvě, resp. obchodních podmínkách, a v důsledku toho vznikla škoda, mohl by se příkazce domáhat její náhrady na zasílateli.

Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa určeného spotřebitelem, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu zřejmě uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.5.2017 13:59, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.