Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
4. 1. 2017 jsem obdržela sms z čísla 1992799 s textem: Dobrý den, Geis Parcel Vám 5. 1. doručí balík č. xxx s dobírkou xxx CZK od xxx, platit můžete kartou. Přibližný čas doručení Vám zavolá řidič 05. 01. dopoledne.
5. 1. 2017 Zavolal řidič ve 14.30 s otázkou, jestli jsme doma. Nebyli jsme doma a domluvila jsem s ním, že zboží přiveze v pátek 6. 1. kolem 14.30.
V pátek 6. 1. 2017 se neozval nikdo nijak - zboží nedoručeno, zpráva žádná.
Dnes (8. 1. 2017) jsem balík raději přesměrovala.
Děkuji za vyřízení.
balík, který obsahoval dva kalendáře od J. Lady
a) Dostat už konečně balík s kalendáři na rok 2017, který už běží.
b) Vysvětlení a omluva - s nadějí, že příště už to bude lepší.
|
Tweet |
Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s příkazcem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat. Jestliže by zásilka byla dodána později, než bylo stanoveno ve smlouvě, resp. obchodních podmínkách, a v důsledku toho vznikla škoda, mohl by se příkazce domáhat její náhrady na zasílateli.
Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa určeného spotřebitelem, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu zřejmě uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.