Počet nahlášených stížností: | 43 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
K večeru jsem jako každý týden zajel na Benzinu natankovat, ovšem tentokrát jsem potřeboval dofouknout pneu neboť už jsem krapet plaval. Po úspěšném natankování a zaplacení obsluze, jsem objel benzínku a začal "dofukovat" bohužel k mé smůle kompresor ani trošku netáhnul a tak během 5 sekundového pokusu o nafouknutí, jsem zůstal stát s vyfouklou pneu na ráfku. Problém jsem šel samozřejmě nahlásit obsluze, která ovšem jak se dalo čekat jen pokrčila rameny, omluvila se a řekla že to nefunguje nikde. Dobrá, k tankování jsem tedy dostal super bonus v podobě vyfouklé pneu, co kdyby tedy alespoň obsluha pro příště na kompresor dala cedulku s tím že kompresor nefunguje ? ..je to problém, či je obsluha líná ? ...toť otázka.
Řešení tento problém nejspíše nemá, až na tu cedulku kterou by si obsluha mohla alespoň nakreslit. Naštěstí jsem nejel takovou dálku, bezmála 30 km, ovšem i tak si myslím že ráfek nedopadl dvakrát dobře (naštěstí mám pár náhradních kol)
Jelikož jsem tankoval tentokrát pouze do kanystru, snad by jako omluva stačila sleva na příští natankování, či možnost natankovat ZADARMO za částku kterou jsem tankoval tento krásný večer do kanystru (9,7l = 300,-) Myslím si, že tato symbolická omluva, možnost natankovat za 300,- zadarmo, by byla naprosto dostatečná.
Děkuji
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Pokud by se jednalo v daném případě o placenou službu, má zákazník právo uplatnit nárok na vrácení zaplacené částky za službu, která nebyla poskytnuta.
Pokud by případně došlo ke způsobení škody spotřebiteli v souvislosti s nefunkčním kompresorem platí, že kdo provozuje závod nebo jiné zařízení sloužící k výdělečné činnosti, nahradí škodu vzniklou z provozu, ať již byla způsobena vlastní provozní činností, věcí při ní použitou nebo vlivem činnosti na okolí. Povinnosti se zprostí, prokáže-li, že vynaložil veškerou péči, kterou lze rozumně požadovat, aby ke škodě nedošlo. Výši škody je nutné doložit.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.