Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:708
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#14201Vrácení peněz za uznanou reklamaci

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

10 měsíců 24 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.01.2017, před 8 lety

Peter Tichý

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 27.11.16 jsem reklamoval mobilní telefon na jedné z Vodafone prodejně. 28.12 mi přišla smska z prodejny kde jsem mobil reklamoval, že je mobil nachystaný k vyzvednutí na dané prodejně.
Hned na druhý den jsem se tedy s reklamačním protokolem na prodejně zastavil ,a jelikož šlo o nedodržení 30ti denní lhůty, tak jsem požadoval vrácení peněz, na což mi bylo sděleno, že prodejna nedispomuje s tak velkou hotovostí , a že budu muset počkat na den kdy bude v jedné pokladně za jeden pracovní den tolik hotovosti, aby mi častku mohli vrátit. Po několika dnech když prodejna i nadále peníze neměla, tak jsme se s prodejnou domluvili s prodejnou o zaplacení dlužné částky na bankovní účet. Dnes je 8.1 a společnost není schopná odeslat platbu z české banky do jiné české banky? Me jako spotřebitele vůbec nezajímá, že nějaká prodejna Vodafone nemá tolik hotovosti, převod peněz trvá tak dlouho? To snad ani nemí v dnešní chytré společnosti možné! Když chce společnost Vodafone zaplatit FA za své služby člověku dají datum splatností. A kde datum splatnosti pro Vfone? V ceníku jsem našel následnovně: Vracení přeplatků do 60ti dnů ( v tomto případě se ale nejedná o přeplatek za jakékoliv služby.) Vodafone si snad dělá srandu že na převod peněz potřebuje xxx času?Nikdy více s Vodafonem.


Produkt

Reklamace zboží- vrácení peněz


Požadované řešení

Neprodlené vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.1.2017 08:50, před 8 lety

Pokud bylo v rámci reklamačního řízení rozhodnuto prodejcem o vyřízení reklamace vrácením zaplacené kupní ceny za reklamovaný výrobek, řídí se čas plnění podle zákonného ustanovení § 1958 odst. 1, 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Pokud by spotřebitel neměl s prodávajícím sjednaný konkrétní čas plnění, může jakožto věřitel požadovat plnění ihned a prodávající jakožto dlužník je poté povinen splnit závazek bez zbytečného odkladu. Je-li však čas plnění přesně ujednán nebo jinak stanoven, je dlužník (podnikatel) povinen plnit i bez vyzvání.

Pro případ nečinnosti prodejce v souvislosti s vyplacením kupní ceny za reklamovaný výrobek, je možné zaslat prodávajícímu výzvu k plnění dlužné částky. Výzvu s uplatněním práva na vydání neoprávněně zadržované hodnoty je nutné adresovat a doručit tomu, kdo ji drží. Písemná podoba není povinná, ale pro lepší důkazní pozici ji rozhodně doporučujeme (nejlépe doporučeně s dodejkou). Výzva v tomto případě sehrává dvojí roli. Jednak plní funkci oznámení, že k obohacení na úkor jiného došlo, a dále v souladu se zákonem určí splatnost, tj. okamžik, kdy se spotřebitel může svého nároku domáhat u soudu.

Pro případ, že prodávající nevrátí spotřebiteli finanční prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nezavazuje k podání žaloby k soudu. Dlužníka jejím zasláním věřitel zároveň upozorní, že má možnost uhradit dluh bez dalších soudních nákladů. .

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
9.1.2017 14:40, před 8 lety

Dobrý den, pane Tichý,

pokud nemůžeme peníze vyplatit hned v prodejně a domluvíme se na vrácení bankovním převodem, vracíme částku vždy co nejdříve, takže ji zákazník obdrží obvykle do 14 dnů. Jestli tato lhůta už uplynula, prosím dejte nám vědět přes Reklamační formulář na https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace/, rádi to zkontrolujeme.

Přeji pěkný den.

Martina Bakerová
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.2.2017 05:45, před 8 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
8.2.2017 05:47, před 8 lety


Peter Tichý

vše je už v pořádku

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.