Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Již asi před půl rokem jsem reklamoval notebook Lenovo y50-70 kvůli velmi vysokým teplotám procesoru které zároveň kolísají, během pár sekund se procesor dostane z 40ti stupňů na 100 a zase zpět, chladič pravděpodobně nedoléhá na procesor, notebook se mi vrátil s tím že byl vyčištěn a tím se závada vyřešila ale vše je stále při starém. Notebook jsem si nemohl dovolit znovu reklamovat protože jsem ho potřeboval do školy..
Lenovo Ideapa Y50-70 (I5, 860m, 500gb ssdhd)
Kompletní výměna chladiče ne pouze vyčištění, co nejrychleji, potřebují ho do školy..
|
Tweet |
Na žádost společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.
Dobrý den pane Kocman.
Je nám líto, ale po půl roce se nelze odkazovat na špatně vyřešenou reklamaci. Pokud je notebook vadný a stále v záruce, předejte jej k reklamaci na kteroukoli naší pobočku a notebook zašleme na diagnostiku a případnou opravu do autorizovaného servisu.
Děkuji za pochopení.
Michal Stýblo.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.