Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#14203Reklamované zboží se vrátilo ve stejném stavu jako bylo odesláno

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 8 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.01.2017, před 8 lety

Ondra Kocman

Znění stížnosti

Již asi před půl rokem jsem reklamoval notebook Lenovo y50-70 kvůli velmi vysokým teplotám procesoru které zároveň kolísají, během pár sekund se procesor dostane z 40ti stupňů na 100 a zase zpět, chladič pravděpodobně nedoléhá na procesor, notebook se mi vrátil s tím že byl vyčištěn a tím se závada vyřešila ale vše je stále při starém. Notebook jsem si nemohl dovolit znovu reklamovat protože jsem ho potřeboval do školy..


Produkt

Lenovo Ideapa Y50-70 (I5, 860m, 500gb ssdhd)


Požadované řešení

Kompletní výměna chladiče ne pouze vyčištění, co nejrychleji, potřebují ho do školy..


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.1.2017 08:28, před 8 lety

Na žádost společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
16.1.2017 12:25, před 8 lety

Dobrý den pane Kocman.

Je nám líto, ale po půl roce se nelze odkazovat na špatně vyřešenou reklamaci. Pokud je notebook vadný a stále v záruce, předejte jej k reklamaci na kteroukoli naší pobočku a notebook zašleme na diagnostiku a případnou opravu do autorizovaného servisu.

Děkuji za pochopení.
Michal Stýblo.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.2.2017 11:23, před 8 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.3.2017 08:29, před 8 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.