Počet nahlášených stížností: | 62 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 31.3.2016 zakoupen wellness pobyt v Zámeckém hotelu ve Dvoře ve Spáleném Poříčí. Bohužel až okolo září jsem zjistila, že hotel vůbec neexistuje. Z hotelu chodily odpovědi, že je wellness zóna v rekonstrukci a že se mám ozvat za měsíc. Tato zpráva mi přišla minimálně dvakrát. Následně jsem kontaktovala zákaznický servis Kouzelného dědy, kde mi bylo navrácení finančních prostředků přislíbeno do 30-ti dnů. Slečna si nechala podrobně vypsat veškeré platební údaje a reagovala v řádu dvou dnů. Bohužel finanční prostředky nedorazily a nyní na emaily nikdo nereaguje. Ani na komunikaci na facebookových stránkách. Telefonní číslo odstraněno.
Geniální romantika pro 2 na zámku, který leží v historickém městě roku, s hromadou wellness (pobyt pro 2 osoby na 3dny (2noci)) platnost voucheru 1.5.2016 - 1.3.2017
Navrácení finančních prostředků v plné výši
|
Tweet |
Pokud se smluvní strany dohodly na zrušení smlouvy od počátku, mají povinnost vrátit si plnění tak, jak si sjednaly. Strana, která takto nepostupuje, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod dohodou o zániku smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Společnost je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
V případě podezření na podvodné jednání ze strany společnosti lze uvědomit orgány činné v trestním řízení, které provedou příslušná šetření. Trestní oznámení může spotřebitel podat na všech služebnách Policie ČR nebo na státním zastupitelství, a to písemně nebo ústně do protokolu. V rámci trestního oznámení je vhodné požádat úřady o informaci.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.