Společnost


DOBROGEM s.r.o.

Počet nahlášených stížností:62
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#14210Nevrácené peněžní prostředky za neexistující pobyt v hotelu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 29 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.01.2017, před 8 lety

Barbora Procházková

Znění stížnosti

Dne 31.3.2016 zakoupen wellness pobyt v Zámeckém hotelu ve Dvoře ve Spáleném Poříčí. Bohužel až okolo září jsem zjistila, že hotel vůbec neexistuje. Z hotelu chodily odpovědi, že je wellness zóna v rekonstrukci a že se mám ozvat za měsíc. Tato zpráva mi přišla minimálně dvakrát. Následně jsem kontaktovala zákaznický servis Kouzelného dědy, kde mi bylo navrácení finančních prostředků přislíbeno do 30-ti dnů. Slečna si nechala podrobně vypsat veškeré platební údaje a reagovala v řádu dvou dnů. Bohužel finanční prostředky nedorazily a nyní na emaily nikdo nereaguje. Ani na komunikaci na facebookových stránkách. Telefonní číslo odstraněno.


Produkt

Geniální romantika pro 2 na zámku, který leží v historickém městě roku, s hromadou wellness (pobyt pro 2 osoby na 3dny (2noci)) platnost voucheru 1.5.2016 - 1.3.2017


Požadované řešení

Navrácení finančních prostředků v plné výši


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.1.2017 09:24, před 8 lety

Pokud se smluvní strany dohodly na zrušení smlouvy od počátku, mají povinnost vrátit si plnění tak, jak si sjednaly. Strana, která takto nepostupuje, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod dohodou o zániku smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Společnost je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

V případě podezření na podvodné jednání ze strany společnosti lze uvědomit orgány činné v trestním řízení, které provedou příslušná šetření. Trestní oznámení může spotřebitel podat na všech služebnách Policie ČR nebo na státním zastupitelství, a to písemně nebo ústně do protokolu. V rámci trestního oznámení je vhodné požádat úřady o informaci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.5.2017 23:06, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.