Počet nahlášených stížností: | 16 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Před Vánoci roku 2015 jsem zakoupila flashku 64GB. Flashka předtala zapisovat, načítat a fungovat jak má. Spojila jsem se s firmou pomocí e-mailu kde mi bylo sděleno abych zboží zaslala zpět. Preferovala jsem osobní schůzku ale bylo mi sděleno abych zaslala zboří na reklamační adresu. To jsem tedy učinila, za poštovné jsem zaplatila 40Kč a zásilka mi byla vrácena zpět jako nevyzvednutá! Opět jsem zaslala e-mail ohledně reklamace a do dnešního dne se mnou nikdo nekomunikuje a telefonní číslo neexistuje
Reklamace
Vrácení peněz
|
Tweet |
Nereaguje-li podnikatel na elektronickou komunikaci, je vhodné podat reklamaci písemně prostřednictvím provozovatele poštovních služeb (nechat si kopii dopisu a dodejku pro případ soudního sporu). Má se za to, že došlá zásilka odeslaná s využitím provozovatele poštovních služeb došla třetí pracovní den po odeslání. Od tohoto dne začíná běžet lhůta pro vyřízení reklamace.
Odmítá-li podnikatel přijmout reklamaci, porušuje tím zákon o ochraně spotřebitele a dopouští se správního deliktu, za který mu může být udělena pokuta až do výše 3 000 000,- Kč. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že podnikatel porušil povinnost uloženou mu zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad. Více informací o podání podnětu je možné vyhledat prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.