Společnost


DOBROGEM s.r.o.

Počet nahlášených stížností:62
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#14212Nevrácené peníze za zrušený pobyt - Hotel Žákova hora, Herálec

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 29 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.01.2017, před 8 lety

Pavlína Kocandová

Znění stížnosti

Dobrý den, v únoru 2016 jsme zakoupili a zaplatili voucher v hodnotě 2 390 Kč na portálu www.kouzelnydeda.cz - Romantický wellness pobyt s polopenzí pro 2 na 3 dny. Nejdříve při domluvě termínů s hotelem byl vždy hotel obsazen, nakonec jsme se domluvili na první víkend v listopadu. Cca 3 dny před odjezdem nám bylo napsáno že musí pobyt zrušit z důvodu uzavření hotelu (změna majitele) a budou nám vráceny peníze. Od té doby se mnou z hotelu nikdo nekomunikoval, tel. číslo je nedostupné. Hned po incidentu s hotelem jsem kontaktovala reklamační odd.portálu kouzelný děda, kde mi napsali, že do 30 dní pošlou peníze na účet. Lhůta na zaplacení uplynula začátkem prosince, peníze nepřišly a teď už ani nekomunikují emailem, telefon nikde není uveden.
Na internetu jsem se dočetla nějaké informace o společnosti, chci se přidat k ostatním a nahlásit na policii, nevím ovšem, jestli se takto dovolám svých peněz zpět.


Produkt

Romantický wellness pobyt s polopenzí pro 2 na 3 noci - Hotel Žákova Hora


Požadované řešení

Požaduji vrátit peníze zpět - 2 390 kč.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.1.2017 11:23, před 8 lety

Pokud se smluvní strany dohodly na zrušení smlouvy od počátku, mají povinnost vrátit si plnění tak, jak si sjednaly. Strana, která takto nepostupuje, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod dohodou o zániku smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Společnost je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

V případě podezření na podvodné jednání ze strany společnosti lze uvědomit orgány činné v trestním řízení, které provedou příslušná šetření. Trestní oznámení může spotřebitel podat na všech služebnách Policie ČR nebo na státním zastupitelství, a to písemně nebo ústně do protokolu. V rámci trestního oznámení je vhodné požádat úřady o informaci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.5.2017 23:05, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.