Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
zajímalo by mě z jakých důvodů pošťačky nedonesou doporučenou zásilku do ruky,když si platíme nemalé poštovné.ono je jednodušší si vytisknout výzvu na depu a ten hodit do schránky,aniž by dole zazvonil aby si člověk mohl pro poštu dojít a pak proč nepíší hodinu doručení .pak to dodají na poštu a je pro ně hotovo,když si nechám obnovit donášku ,tak zas čekáte na dopis a nic a nakonec se dozvíte že paní doručovatelka nedorazila do práce a domluvíte si pondělní doručení a nakonec na depu z vás udělají blbce že jsme se domluvili že se to donesou na poštu a domluva byla že na to budu v pondělí čekat a opět nic ,a když jsem tam chtěla poslat manžela tak prý mu to nedají jen mě .když to shrnu tak pomalu jeden doporučený dopis poslední dobou nepřišel v pořádku,pořád je problém,a to není jen moje zkušenost,zeptejte se na doručování v chomutově koho znám ten není s poštou spokojen a to mám čekat jak dlouho na dopis měsíc,rok nebo co.
pokud nemusím nenechávám si přes poštu posílat ,jen v nejkrajnějším případě,
pokud se takhle budete dále chovat pak se nedivím,že přicházíte o klijenty.
co s tím hodláte do budoucna dělat: Navrátilová
spolehlivost české pošty
|
Tweet |
Oproti službě Balík Na poštu lze v případě služby Balík Do ruky předpokládat, že jej Česká pošta doručí přímo na zadanou adresu nebo se o to alespoň pokusí. Teprve pokud doručovatel adresáta nezastihne, zanechá mu ve schránce oznámení o uložení zásilky na poště. Pokud nalezne spotřebitel výzvu ve schránce, ačkoli byl po celou dobu na dané adrese, může na příslušné poště podat reklamaci vadného dodání. Lze také telefonicky požádat o opakované doručení jiný vhodný den, a to zcela zdarma.
Česká pošta výslovně garantuje doručení balíku Do ruky následující pracovní den po podání. Podle Poštovních podmínek pro dodržení této lhůty stačí, když bude adresát daný den vyzván k převzetí zásilky u příslušné pošty, nebo jen to, že zásilka bude k vyzvednutí připravena. To však jedině „v případě, že i přes veškerou snahu o doručení balíku byl pokus o doručení neúspěšný,“ jak je uvedeno na webové stránce www.ceskaposta.cz. I zde je tedy na místě reklamace. Reklamovat lze na kterékoliv poště a spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitel do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.
Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman