Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#14215Neuznané odstoupení od smlouvy zaslané na oficiální e-mailovou adresu poskytovatele dne 14.9.2016

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 6 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.01.2017, před 8 lety

Miroslav Froněk

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 14.09.2016 jsem v souladu s obchodními podmínkami odstoupil od smlouvy se společností poskytující seznamovací služby: be 2 S.á.r.l./be2.cz formou písemné vvýpovědi, kterou jsem dne 14.9.2016 zaslal na jejich e-mailovou adresu uvedenou na jejich portále: zakaznickyservis@be2.cz
Všechny platby za registraci i členství (od srpna do září 2016 jsem měl řádně uhrazeny).
K mému údivu mi byla včera tj. dne 08.01.2017 zaslána poslední platební upomínka na neuhrazenou částku 2544,-Kč. (skládá se z údajného dluhu 2247,00 Kč ???, navýšeného a manipulační poplatky ve výši 297,-Kč ???). Po poradě se svým právním zástupcem jsem samozřejmě neprodleně zrušil platební kreditní kartu aby mi neoprávněně nebyly strhávány částky prostřednictvím služby PayPal,za služby které jsem nevyužíval a které jsem dne 14.09.2016, tedy před tříměsíční lhůtou pro automatické prodloužení smlouvy vypověděl. Adresa ze které jsem provedl registraci je: miroslavdusyn@email.cz
Heslo: Hříbek
Referenční číslo: CZ-12-2016-101484923-BE2-DN
Mám za to, že vymáhat další poplatky za služby které nevyužívám, které jsme řádně vypověděl v souladu s podmínkami je v rozporu s právními předpisy ČR a z tohoto důvodu nejsem povinen platit poplatek, který mi společnost účtuje. Text odsotupení od smlouvy, který jsme zaslal dne 14.09. 2016 z e-mailové adresy: miroslavfronek.meu@brumov-bylnice.cz
je uveden v podrobnosti o produktu - níže.

Děkuji za odpověď na e-mail:
uveden v neveřejné části stížnosti


Produkt

be 2 s.r.o. zákaznický servis 13 rue du Commerce L-1351 Luxemburk ______________________ Odstoupení od smlouvy Komu be2 s.r.o.., zákaznický servis – věc odstoupení od smlouvy. K dnešnímu dni tj. 14.09.2016 tímto odstupuji od námi uzavřené smlouvy o poskytnutí následující služby : využívání internetového portálu seznamky be2 Objednáno dne 14.09.2016 Obdrženo dne : 14.09.2016 Jméno spotřebitele: Miroslav Froněk, nar. 29.01.1967, r.č. 670129/1795 Adresa spotřebitele: Školní 992, 763 31 Brumov-Bylnice 1, Zlínský kraj, Česká republika Podpis spotřebitele/spotřebitelů (pouze při sdělení formou dopisu): Datum: 14.09.2016 Miroslav Froněk, v.r. Dobrý den, odstupuji tímto od smlouvy s provozovatelem serveru Be.2 z důvodu toho, že se mi podařilo získat známost a nadále již nehodlám využívat Vašich služeb. Děkuji za potvrzení příjmu odstoupení od smlouvy a odepsání na tuto zprávu. S pozdravem Miroslav Froněk, nar. 29.1.1967 Školní 992, 763 31 Brumov-Bylnice 1 Přihlašovací jméno: miroslavdusyn@email.cz Heslo: Hříbek Kopie odstoupení od smlouvy zaslána na : Advokátní Kancelář Mgr. Zdeněk Rumplík , 763 21 Slavičín


Požadované řešení

Dovoluji si Vás požádat, abyste informovali zástupce výše uvedené společnosti be2.cz o odstoupení od smlouvy, které je archivováno v mé e-mailové poště ze dne 14.9.2016 a na které nebylo ze strany výše uvedené společnosti reagováno i když podle tvrzení IT technika jim bylo odsotupení od smlouvy prokazatelně doručeno na uvedenou e-mailovou adresu: zakaznickyservis@be2.cz
Požaduji rovněž aby vzhledem k tomu, že nebyly využívány jejich služby od 14.9.2016 byl smazán můj profil i účet u jejich společnosti. V případě, že mi nevyhoví budu tuto záležitost řešit u ombudsmana. Děkuji za vyhovění mému požadavku.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.1.2017 09:33, před 8 lety

Pokud se spotřebitel zaregistroval na online seznamce, výpověď nemusí zasílat dopisem nebo faxem, postačí e-mail. Stejně tak i případné odstoupení od smlouvy.

O automatickém prodloužení smlouvy musí být spotřebitel informován zřetelně a viditelně před samotným uzavřením smlouvy přímo při registraci. Odkaz v obchodních podmínkách nestačí.

Dle všeobecných obchodních podmínek (dále jen "VOP") společnosti musí být zpoplatněný smluvní vztah realizovaný prostřednictvím webové stránky vypovězen minimálně 14 kalendářních dní před uplynutím příslušné doby platnosti smlouvy – nebo, pokud byla při koupi zpoplatněného přístupu uvedena jiná lhůta, během uvedené lhůty. V opačném případě se závazek prodlužuje. Smluvní strany si tedy sjednaly, že je možné závazek vypovědět. Smlouvu může spotřebitel vypovědět i poté, co dojde k automatickému prodloužení. Předejde tak dalšímu prodloužení do budoucna.

Dle § 1998 odst. 2 občanského zákoníku platí, že pokud je závazek vypovězen, zaniká uplynutím výpovědní doby. Lze-li však závazek vypovědět bez výpovědní doby, zaniká závazek účinností výpovědi.

Ve VOP výpovědní doba upravena není, závazek tedy končí účinností výpovědi. Dle VOP je výpověď účinná, pokud byla podána formou výslovného, písemného prohlášení (tuto část považujeme za nepřiměřenou smluvní podmínku, neboť spotřebiteli znemožňuje ukončit závazek - rozhodující by měla být vůle spotřebitele nebýt smlouvou dále vázán, nikoliv forma výpovědi). Pokud tedy spotřebitel podal výpověď, závazek byl ukončen ke dni účinnosti výpovědi.

Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen. Stačí, pokud spotřebitel doloží, že smlouvu vypověděl ve lhůtě stanovené v obchodních podmínkách.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.1.2017 13:02, před 8 lety

ID: a7ddf13a7510f524552424aa


Dobrý den.

V zájmu projednání dané záležitost Vás bude v nejbližší době prostřednictvím e-mailu kontaktovat člen našeho zákaznického servisu.

Děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.2.2017 10:06, před 8 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.3.2017 04:09, před 8 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.