Počet nahlášených stížností: | 44 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Telefonicky nám byla nabídnuta karta Irdeto,na kterou nemáme spolupracující přístroj.Odmítli jsme.
Kartu nám přesto zaslali,přebral a zaplatil ji syn,který nevěděl oč se jedná.
Kartu jsme druhý den odeslali zpět jako nevyžádanou a nechtěnou službu na adresu spol.Skylink.
To bylo 1.11.2013,od té doby stále nemáme vrácené peníze ani za kartu ani za poštovné/posílali jsme samozř.doporuč./.
Jednání se zástupci spol. nám přijde vůči zákazníkům podvodné a nefér.
Se společn. jsme dosud komunikovali telefon. i písemně.
Domníváme se,že by měli vracet peníze co nejdříve od obdržení zásilky,zvl.když byla nevyžádaná a ne jak oni uvádějí,že mají na vyřízení 30dnů.Přece nejde o reklamaci špatného zboží.
karta Irdeto do satelitn.přístroje spol.Skylink
Hlavně bychom chtěli upozornit,na skoro bych napsala,
podvodné jednání spol.Skylink.
Zasílají nové karty,které s jejich staršími přístroji nespolupracují,i když vědí,že takový přístroj nemáte.
Řešení jsem popsala výše.
|
Tweet |
V případě, že dojde k dodání neobjednaného zboží dle § 53 odst. 9 občanského zákoníku, nelze považovat přijetí či zaplacení zboží za souhlas s uzavřením smlouvy. Dle nám poskytnutých informací nedošlo k uzavření smlouvy, tudíž se zde neuplatňuje ani lhůta pro vyřízení reklamace ani lhůta pro vrácení zaplacených finančních částek dle § 53 odst. 10 občanského zákoníku, ale má být uhrazená částka vrácena bez zbytečného odkladu.
Zároveň by se mohlo jednat o agresivní obchodní praktiku dle přílohy 2 písm. f) k zákonu o ochraně spotřebitele.
V tomto případě doporučujeme aby zákaznice znovu kontaktovala zákaznický servis. Abychom mohli záležitost vyřešit potřebujeme znát číslo dekódovací karty. V žádném případě neodporujeme vrácení platby, pravděpodobně zde nastal jiný problém.
Udivilo mě,že se společnost Skylink po tak dlouhé době vůbec vyjádřila.
Mezitím se obtěžovali a dlužnou částku nám vrátili/ovšem bez poštovného/.
Mě ale ani tak nešlo o vrácení peněz /nebyla to zase tak velká suma,ale jde o princip/,jako spíš o upozornění,jaké používají praktiky.
Nefér od nich je i to,že uvedou zákazníky v omyl.
Nalákají je na tzv.bezplatnou službu s tím,že si pouze zakoupí zařízení + kartu k příjmu jejich programů/to nebylo zrovna levné/,ale už bez dalších
poplatků.Pak během pár měsíců najednou zavedou měsíční poplatek,a kdo ho nezaplatí,tomu zablokují kartu.
Jen by mě zajímalo,jestli je vůbec přípustné,takové jednání.
A tak bych mohla ještě pokračovat...
Samozřejmě nejsou sami,kdo se tak chová,ale to jen proto,že jim to zřejmě umožňuje zákon.
Jsem ráda,že alespoň někdo je na straně zákazníků a spotřebitelů a tímto
bych chtěla dTestu poděkovat.