Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den,dne 27.12.16 jsem si chtela v OC Chodov nechat ustrihnout sim kartu do nového mobilu a po dvouhodinovém čekání mi bylo vašim pracovníkem zděleno, že nemají na prodejne nuzky,protoze meli 4dny zavřeno, tudíž je nemohli najít.
Jelikož nemam paušál ale předplaceny kredit,tak mi byla pouze nabídnuta nova karta za 100 Kč s tímto když budu chtít nahrát kredit a původní telefon.č.tak zaplatím dalších 300kc.
Myslím si že takové jednání s dlouholetým vašim klientem není v pořádku.
Takže mám nový mobil,ale jelikož nemam predrazeny paušál, tak mi je k ničemu, když nemam novou sim kartu a stávající mi nemůžete upravit.
Uvažuji o přechod k jinému operátorovi, kde si svých zákazníků vazi!
S pozdravem
Jana Šaldova
Kam se mohu obrátit, kde bude muj požadavek vyresen?
|
Tweet |
Zpravidla poskytují operátoři tuto službu (úprava velikosti SIM karty) zdarma, za předpokladu, že je úprava technicky možná. Záleží však na obchodních podmínkách operátora, zda-li tuto službu svým zákazníkům nabízí a za jakých podmínek.
Hezký den,
pokud to velikost a druh SIM umožňuje, pak ji lze upravit také ostřižením, nicméně může tím dojít také k poškození karty a ztrátě dat, proto doporučujeme vždy výměnu, která je dle platného ceníku služeb zpoplatněna částkou 99 Kč.
Omlouvám se, pokud vám kolegové nemohli vyhovět a SIM ustřihnout, protože neměli k dispozici nůžky.
Jestliže si navíc přejete přehrát kontakty, pak je to prováděno v rámci služby O2 Péče a ta skutečně stojí 299 Kč. Vaše kontakty však doporučím uložit např. na Google účet a po přihlášení v novém telefonu pod stejným účtem je možné je synchronizovat také do nového telefonu.
S pozdravem
Renáta Drastichová
Guru pro Social Media, O2 CZ
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.