Společnost


BLUE OCEAN Management s.r.o.

Počet nahlášených stížností:83
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 10 stížnostech.

#14228Vymáhání peněz za něco,co nemam

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

10 měsíců 23 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
10.01.2017, před 8 lety

Jaroslava Šulerova

Znění stížnosti

Jednoho dne se mi do bytu vetřel mladík s nabídkou levně elektřiny.Nechtela jsem ho pustit,ale byl neodbytny,že mi jenom něco ukáže a nic nebude závazné. Kecal dlouho,nabízel nemožné a pak se mnou udělal jakoby návrh smlouvy,který jsem mu podepsala,i když věděl,že to musí podepsat manžel,protože elektřina je na něj napsána.Rikal,že je to jen šmírák,až na originále musí být jeho podpis.Zadny originál jsem nedostala,místo toho mi děkovali,že jsme k nim přešli a rovnou mi poslali žárovky.Manzel ,když to viděl,okamžitě tam volal,nebyli mu schopni říct,za kolik el.bude a tak jim rovnou řekl,že do toho nejdeme.Byli dost nepříjemní.Zarovek jsem se ani nedotkla a když mi přišel papír k úhradě částky 3630kc,poslala jsem je už před rokem zpět.9.1.2017 jsem obdržela dopis od právníka na zaplacení částky 6225kc s tím,pokud do tří dnů nezaplatil,navýší se to a dají mě k soudu.Poradte,co mám dělat,žárovky už mají přes rok ,já nemám nic a mám platit.Jsem důchodce a ani nepobiram tak velký důchod,co mám zaplatit.Jednoduse jsou to Šmejdi,co prodávají pod záminkou levné elektriky předražené žárovky!!!


Požadované řešení

Zboží jsem jim vrátila,tak ať mi dají pokoj.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.1.2017 08:41, před 8 lety

Jakmile od smlouvy o sdružených dodávkách energií spotřebitel odstoupí (popřípadě smlouvu vypoví), dle ustanovení § 1727 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, se automaticky zruší i smlouva, která je s ní provázaná, tedy smlouva kupní. Obě strany pak mají povinnost vrátit vše, co plnily. Spotřebitel je povinen vrátit žárovky.

Pokud by společnost deklarovala, že uzavřené smlouvy jsou na sobě nezávislé, nebylo by možné se zrušením smlouvy o sdružených službách spojovat změnu podmínek druhé kupní smlouvy. Takové jednání by v podstatě naplnilo definiční znaky postihu za zrušení smlouvy dle § 11a zákona č. 458/2000 Sb., energetického zákona, a jako k nepřiměřenému ujednání by se k němu nepřihlíželo. Spotřebitel má nárok na to, aby užil své zákonné právo od smlouvy odstoupit nebo ji vypovědět do 15 dnů po zahájení dodávek energií bez jakékoliv sankce. Je zřejmé, že požadavek na doplacení ceny žárovek se snaží spotřebitele od užití jeho zákonného práva odradit.

V případě, že by společnost hrozila exekucí na částku za žárovky, platí, že případnou exekuci by musel nařídit soud.

Pokud situace dospěje do stadia, že se budete muset domáhat svých práv občanskoprávní soudní cestou, doporučujeme obrátit se na advokáta a konzultovat s ním další postup

Doporučujeme tedy trvat na tom, že spotřebitel nemá povinnost cenu žárovek hradit s výše uvedenou argumentací.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.12.2017 10:01, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.