Počet nahlášených stížností: | 190 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
nikdy jsem nebyla klientem UPC. Svého času, asi rok a půl, jsem vyřizovala kamarádce změnu adresy, a s tím souvisejí záležitosti. Jejím jménem.
Stále mi od nich chodí nevyžádané maily. Nelze zrušit, I když první fázi uděláte, tak v dalším kroku, aktivace zrušení - nefunguje. Ten link, je zkrátka nefunkční.
Psala jsem již dvakrát - bez výsledku.
Děkuji
Mezírková, Zlín
Zrušit zasílání nevyžádaných mailů.
|
Tweet |
Dle § 21 zákona o ochraně osobních údajů může každý subjekt údajů, který zjistí nebo se domnívá, že správce nebo zpracovatel provádí zpracování jeho osobních údajů, které je v rozporu s ochranou soukromého a osobního života subjektu údajů nebo v rozporu se zákonem, zejména jsou-li osobní údaje nepřesné s ohledem na účel jejich zpracování, může
a) požádat správce nebo zpracovatele o vysvětlení,
b) požadovat, aby správce nebo zpracovatel odstranil takto vzniklý stav. Zejména se může jednat o blokování, provedení opravy, doplnění nebo likvidaci osobních údajů.
Dozorovým orgánem nad dodržováním zákona o ochraně osobních údajů je Úřad pro ochranu osobních údajů.
Vážená paní Mezírková,
děkuji za Váš podnět. Mohla byste mi, prosím, sdělit zmiňovanou emailovou adresu, abychom mohli Váš podnět prověřit? Můj kontakt je juraj.gerbery@upc.cz, případně využijte náš webový formulář: http://web.upc.cz/klpoz/cz/Index.aspx
S pozdravem
Juraj Gerbery
Public Policy Manager
UPC Česká republika
Stížnost uzavřena z důvodu dlouhodobé nereakce spotřebitelky.