Počet nahlášených stížností: | 32 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
31.12.2016 JSEM UKONČIL SMLOUVU S ČEZ A UZAVŘEL NOVOU SE SPOLEČNOSTÍ INNOGY.
ČEZ mi přesto hodlá odčerpat zálohu za odběr elektřiny ještě za leden 2017. Chtěl bych se vyhnout zdlouhavému jednání o návratku, zařiďte, prosím, pouze změnu dodavatele, částky záloh jsou totožné.
Jaroslav Čampulka, Lovosice, sp. č. 4070259229 ident.č. 3681887887
změna dodavatele
změna dodavatele
|
Tweet |
Pokud společnost získá majetkový prospěch na základně právního důvodu, který ale již odpadl (ukončením smlouvy), má společnost povinnost vydat spotřebiteli tento majetkový prospěch ihned poté, co ji k tomu vyzve. Pokud tak společnost neučiní, ocitá se v prodlení a spotřebitel má navíc možnost žádat zákonný úrok z prodlení.
Nevrátí-li společnost peněžní prostředky včas, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při Energetickém regulačním úřadu. Více informací je možné vyhledat na webové adrese https://www.eru.cz/odbor-pravni-ochrany-spotrebitele.
Společnost ČEZ Prodej, s.r.o. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Dle obecného vyjádření společnosti mají zákazníci právo řešit svoje reklamace a stížnosti přímým uplatněním na svého dodavatele, a dále mohou využít Ombudsmana ČEZ společnosti ČEZ, a.s.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit i na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.