Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#14235Umělé navyšování plateb

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
10.01.2017, před 8 lety

Pavel Sklenář

Znění stížnosti

Měl jsem od této společnosti několik služeb a to dlouhá léta jak soukromě tak k podnikání.Jednoho dne mi došla trpělivost a to tak,že jsem všechny služby vypověděl až na internet bez drátu.Každý měsíc jsem měl vyšší platby za navýšení dat a to i když neměl kdo navyšovat.Došlo to tak daleko,že jsem chytrou krabičku(modem)dal na 4 měsíce do šuplíku bez možnosti napájení.Jelikož mám zavedené inkaso nekontroloval jsem to každý den,věřil jsem.Chyba lávky-chápu,že paušál je nutné platit i když zařízení nevyužívám(je vypnuté),ale co už nechápu kdo tedy navyšuje data.
Volal jsem tedy na linku,kde mi bylo zděleno,že jelikož mi byli navýšené platby za internet nebylo z inkasa odesláno,právě proto,že je tam limit.Samozřejmě pokuty atd..stihly naúčtovat velmi rychle.Ač tedy uznali chybu "systému" ani po 2 dalších měsících není problém vyřešen a mě pořád chodí upomínky a další pokuty a bla,bla,bla...TMOBILE slíbil telefonicky 3x (naposledy 9.1.17),že problém je vyřešen.Dnes ráno(10.1.17) mám v emailu další upomínku na 2480,- + písemné upomínky,které nikdy nedorazily a vím o nich jen z vyúčtování.Dle hovoru "dlužím" 1150,-kč což je částka která mi údajně mela být dobropisována.Kde tedy přišly na 2480,-kč?Ani na lince podpory ani na účtárně TMOBILE o ní nemají ani zmínku.
Zajímá mne tedy jakou má možnost obyčejný člověk proti takovému konglomerátu se bránit a jak mohu dokázat,že uměle navyšují ceny tím,že zvyšují data za poplatek.Jak mám dokázat,že modem je vypnutý několik měsíců,když informace o tom má pouze a jen Tmobile.


Produkt

internet bez drátu-DATA


Požadované řešení

zaslání dobropisu a stornování nesmyslných poplatků za něco co nemám a nikdy nedorazilo..ukončení smlouvy bez doplatků(smlouva vyprší 16.5.2017)
a v neposlední řadě,aby se Tmobile styděl za své podlosti vůči zákazníkům,myslím,že zapotřebí to nemá,nebo alespoň neměl.
Děkuji


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.1.2017 13:55, před 8 lety

Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním služeb, měl by uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněna uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.

Podání reklamace nemá odkladný účinek vůči povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu, spotřebitel by tedy měl i přes podanou reklamaci zaplatit spornou částku a až následně se domáhat jejího vrácení. Pokud ale spotřebitel požádá Český telekomunikační úřad o odklad této povinnosti, může úřad v odůvodněných případech rozhodnout, že podání reklamace má odkladný účinek.

V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.