Počet nahlášených stížností: | 83 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Na stránke ponuky Za prvé vyskakujú adresy a mena ako strašne kupujú okuliare lenže keď sa podiete už dva týždne to samé.Ďalej žiadna faktúra žiadny preklad žiadny návod veď to je na oči ku tomu by malo byt presný návod nie taký ako je na krabici nalepený pol milimetrové písmena pre ľudí čo si majú liečiť stým oči. Podľa toho vám nejde o ľudí vám ide o to aby ste predali .Ďalej okuliare nesedia na nose (tvári) tak ako by mali nepraktické za 38 € to sa rýchlo ospravedlňte ľuďom a vraďte im eura .Ćo robí ta naša inšpekcia keď dovolí takéto niečo predávať .Kúpiť sa to dá ale kam to vrátiť to sa nedočítate a neviete kam to vrátiť. Čína keď predá výrobok a sa vám výrobok neľúby alebo je pokazený tak vám pošlú peniaze ( € )a výrobok nechcú naspäť.Keď niekto objednával tovar skúsil si dať tie okuliare na svoj raťafák asi nie nech si to vyskúša ako prijemne sedia.Návod firma spraví výrobok a oni nevedia načo to je smiešne ako som niečo precital že im nedali návod na užívanie.Ćakali sme dobrí výrobok no sme velice sklamaní Ďakujem
nekvalitne prevedene
vratit eura
|
Tweet |
Neodpovídá-li zboží zakoupené distančním způsobem představám spotřebitele, má možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Ve 14 denní lhůtě stačí prodávajícímu zaslat pouze odstoupení od smlouvy (lhůta se dle § 1818 občanského zákoníku považuje za zachovanou, pokud spotřebitel v jejím průběhu odešle podnikateli oznámení, že od smlouvy odstupuje), zboží je možné zaslat později. Odstoupení doporučujeme zaslat prokazatelnou cestou (například pomoci poskytovatele poštovních služeb - doporučeným dopisem a ponechat si dodejku a kopii odstoupení).
Bylo-li odstoupeno od kupní smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů bez udání důvodu, má prodávající povinnost vrátit spotřebiteli všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy. Prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky spotřebiteli dříve, než mu spotřebitel zboží předá nebo prokáže, že zboží bylo prodávajícímu odesláno.
Internetový obchod, proti kterému tato stížnost směřuje, byl Českou obchodní inspekcí zařazen na seznam rizikových eshopů (více informací je možné vyhledat na webové adrese www.coi.cz/cz/spotrebitel/rizikove-e-shopy/), neboť nedodržuje povinnosti ukládané obchodníkům zákonem o ochraně spotřebitele.
V tomto případě bude zřejmě problém s faktickým vymáháním práva, protože společnost se prezentuje jako zahraniční subjekt sídlící v USA, ačkoli se zaměřuje na české a slovenské spotřebitele a odesílá zboží do ČR a na Slovensko.
Pokud společnost nesplní dobrovolně své závazky, musel by se spotřebitel domáhat plnění soudní cestou, popřípadě doporučujeme podat trestní oznámení pro podezření ze spáchání trestného činu podvodu, avšak podmínkou trestní odpovědnosti v daném případě je způsobená škoda alespoň ve výši 5000,- Kč, která se však sčítá pro případ, že by bylo vícero poškozených. Trestní oznámení lze podat ústně do protokolu, a to přímo na služebně Policie ČR či na Státním zastupitelství.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.