Společnost


UNIMaR CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#1424Nacpou vám cokoli, jen když zaplatíte ANEB odborná rada nade vše...

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 měsíců 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.11.2013, před 11 lety

Oldřich Černý

Znění stížnosti

V listopadu 2012 jsem potřeboval poradit s nákupem wirelles regulátoru na kotel. Postavil jsem krb v místnosti se stávajícím regulátorem a ten při provozu krbu přestal plnit svoji funkci /ruční nastavování na vyšší teplotu je neekonomické řešení/.Vybral jsem si UNIMARCZ, který se prezentuje jako odborný velkoobchod. Technikovi na telefonu jsem sdělil, co potřebuji a jaké jsou moje možnosti /2 dráty ze zdi od kotle a nemožnost přivedení el. vedení k regulátoru-musel bych překopat půlku místnosti/...Poradil mě vhodný produkt se slovy: Připojíte jen ty 2 dráty a je hotovo...a hned se mnou udělal telefonickou objednávku.
Když to přišlo, tak jsem to připojil... A NIC...Tak jsem hned zavolal jejich technickou pomoc...,,pouze připojte dráty na A a B a je to ...a jestli to nejede, tak je to rozbitý, tak to pošlete a my vám to vyměníme...
Nedalo mi to, vždyť schéma uvnitř přístroje ukazuje ještě připojení na 220V. Výjezd pohotovostního technika místní firmy mě stál 400,-Kč a ten potvrdil nutnost připojení regulátoru k el. síti.
Poslal jsem jim to ve 14-ti denní lhůtě zpět jako reklamaci na špatné doporučení výrobku a zároveň jsem odstoupil od smlouvy s požadavkem navrácení vynaložených finančních prostředků.
Po uplynutí asi 3 měsíců, kdy nikdo z UNIMARUCZ nevolal, nepsal ani nic neposlal, jsem zkoušel asi týden /cca 10 hovorů/ volat, ale nikdo to nezvedal...tak jsem použil kamarádův telefon/asi kouzelný/a hned jsem se dovolal...Po zjištění o co jde, mi ten milý technický/a reklamační a asi i majitel v jedné osobě/pracovník velice arogantním hlasem oznámil, že to nepřišlo včas, pak že to mám už dávno vyřízené a kdesi cosi...Vím , že bylo jaro 2013 a pátek a on nakonec řekl, že se na to podívá a že mi v pondělí zavolá, ať to dořešíme...
AKORÁT MI ZAPOMĚL ŘÍCT, KTERÉ PONDĚLÍ...


Produkt

HONEYWELL CM 727 RF


Požadované řešení

Navrácení mých již rok neoprávněně používaných finančních prostředků firmou UNIMARCZ za řádně vrácený produkt HONEYWELL CM 727 RF ve výši 2262,-Kč a 2x poštovné 139,-kČ A 134,-Kč...Celkem tedy 2535,-Kč.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.11.2013 14:06, před 11 lety

Prodejce je povinen zboží v záruční 24 měsíční době do reklamace přijmout a vystavit o tom písemné potvrzení (tzv. reklamační protokol) dle § 19 odst.1 zákona o ochraně spotřebitele.
Spotřebitel má právo na to, aby vada byla odstraněna bezplatně, řádně a včas. Prodejce je tedy povinen poskytovat záruční opravy (včetně vynaložených nákladů) bezplatně.
Prodejce má pak na vyřízení reklamace 30 dnů od jejího uplatnění dle § 19 odst.3 zákona o ochraně spotřebitele.
Pokud prodejce tuto lhůtu nedodrží, tak má spotřebitel právo na výměnu věci za novou nebo právo od smlouvy odstoupit dle § 19 odst.3 zákona o ochraně spotřebitele. Z těchto variant si vybírá spotřebitel.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.8.2014 17:11, před 10 lety

Společnost UNIMaR CZ s.r.o. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Spotřebitel má nadále možnost pokračovat v řešení sporu v občanskoprávním řízení. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.