Společnost


Extreme Digital Zrt.

Počet nahlášených stížností:28
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#142465 ti měsíční reklamace, která stále není vyřízena

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 28 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.01.2017, před 8 lety

Václav Bartůněk

Znění stížnosti

Dobrý den,

V září roku 2016 jsem odesílal na reklamaci fotoaparát Samsung NX 3000. Společnost Extreme digital objednala kurýra DPD, kterému jsem zboží předal.
Po 14 dnech jsem se telefonicky ujistil že balík dorazil a oprava se již řeší. Bez jakýchkoliv zpráv jsem čekal dalších 5 týdnů a poté opět telefonicky řešil v jaké fázi je reklamace . Bylo mi řečeno že fotoaparát ještě nedorazil a že se nejspíše ztratil. Uplynuly dva měsíce plné slibů a výmluv a proto jsem se rozhodl najít ztracený fotoaparát sám . A vida po 30 minutách telefonování se objevil u společnosti DPD, připraven k odeslání na reklamaci. Od té doby uplynul další měsíc a společnost Extreme Digital stále není schopna domluvit se s DPD o vydání balíku.


Produkt

Fotoaparát Samsung NX 3000


Požadované řešení

Vyřízení reklamace- oprava fotoaparátu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.1.2017 14:58, před 8 lety

Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Lhůta začíná běžet ode dne následujícího po uplatnění reklamace (v tomto případě ode dne, kdy prodávající spotřebitelovi potvrdil, že zboží převzal k opravě). Končí-li lhůta o víkendu či ve svátek, prodlužuje se na nejbližší pracovní den.

Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a v takovém případě může spotřebitel od kupní smlouvy odstoupit. Odstoupil-li spotřebitel od smlouvy, smlouva se ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily.

Odstoupení je vhodné z důvodu prokazatelnosti pro případ soudního sporu zaslat doporučeně, nejlépe s dodejkou, a shrnout v něm podstatné body související s uplatněním reklamace a doložit, že reklamace byla uplatněna. Vzor odstoupení od smlouvy a další informace jsou dostupné na www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace.

Nevyřízení reklamace ve lhůtě 30 dnů je správním deliktem. S podnětem pro zahájení řízení se může spotřebitel obrátit na Českou obchodní inspekci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.5.2017 14:15, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.