Společnost


Intermax Polska Sp.z.o.o.

Počet nahlášených stížností:7
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#14247Ukončení VIP členství a smazání účtu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 28 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.01.2017, před 8 lety

Bronislav Mrázek

Znění stížnosti

Požeduji ukončení účtu a zrušení strhávání platby za VIP členství,
zaslal jsem žádost na podporu a ta mi odpověděla emailem viz. níže :

cz.help-dating.com cz@help-dating.com prostřednictvím domény freshdesk.com
17:47 (před 5 hodinami)

komu: brounix
Vážený(á) Brounix,

pro výpověď VIP členství postupujte prosim podle Všeobecných obchodních podmínek portálu Sexkontakty.cz
http://www.sexkontakty.cz/agb.php


S pozdravem
Technická podpora

tak jsem si podmínky znovu pročetl a našel kam zaslat výpověď,jedná se o PO BOX , tak nevím zda ji tam poslat adresa je
NakedRooster s.r.o.
P.O.BOX 93
Plzeň 30393
Česká republika
taky bych nerad uváděl své osobní údaje ,protože u registrace stačil jen email a pohlaví ,zvolený uživatelský jméno
dále nevím zda stačí napsat jen žádám o zrušení členství a smazání účtu brounix,nikde jsem nenašel formulář ke stažení,


Produkt

technický správce provozovatele Intermax Polska

NakedRooster s.r.o.

support@ero-kontakty.cz

P.O.BOX 93
Plzeň 30393
Česká republika.


Požadované řešení

ukončení účtu a strhávání plateb


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.1.2017 06:15, před 8 lety

Pokud se spotřebitel zaregistroval na online seznamce prostřednictvím internetu na dálku, výpověď smluvního vztahu nemusí zasílat dopisem, postačí e-mail. Pokud se totiž spotřebitelé jedním kliknutím zavazují společnosti k plnění, je třeba považovat ve vztahu ke spotřebiteli za nepřiměřené ujednání, které zkracuje jeho práva dle § 1815 občanského zákoníku, v obchodních podmínkách obsažený požadavek zasílat výpověď smluvního vztahu prostřednictvím dopisu, má-li společnost e-mailovou adresu. Takovéto ujednání je zakázané a nemělo by se k němu přihlížet.

Spotřebitel má vždy možnost smlouvu v jejím průběhu vypovědět. Informaci o výpovědní lhůtě nalezne ve všeobecných obchodních podmínkách. Smlouvu může vypovědět i poté, co dojde k automatickému prodloužení. Předejde tak dalšímu prodloužení do budoucna.

Dle § 1998 odst. 2 občanského zákoníku platí, že pokud je závazek vypovězen, zaniká uplynutím výpovědní doby. Lze-li však závazek vypovědět bez výpovědní doby, zaniká závazek účinností výpovědi. Společnost v obchodních podmínkách žádnou výpovědní lhůtu neuvádí.

Pokud společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen. Stačí, pokud spotřebitel doloží, že smlouvu vypověděl ve lhůtě stanovené v obchodních podmínkách. Pokud spotřebitel podal výpověď, závazek byl ukončen ke dni účinnosti této výpovědi. Od tohoto dne společnost také nesmí žádat žádné peněžní prostředky, neboť smluvní vztah byl k tomuto dni ukončen.

V obchodních podmínkách společnosti nejsou uvedeny dostatečné informace k identifikaci podnikatelského subjektu. Podle obchodních podmínek provozuje internetový portál společnost Intermax Polska Sp.z.o.o bez uvedení sídla společnosti, avšak výpověď či jiné požadavky spotřebitelů musí být adresovány technickému správci firmě NakedRooster s.r.o., P.O.BOX 93, Plzeň 30393 Česká republika.

Bylo by také vhodné obrátit se na Českou obchodní inspekci, neboť je možné, že společnost porušuje zákaz užívání nekalých obchodních praktik. Více informací o podání podnětu je možné vyhledat prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

V případě, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem v Polsku, mohl by se spotřebitel o pomoc obrátit také na Evropské spotřebitelské centrum na stránkách www.evropskyspotrebitel.cz. Služby Evropského spotřebitelského centra jsou zdarma. Podrobný formulář stížnosti je k dispozici na webových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz v záložce „Kontakty“. Ke stížnosti je třeba přiložit doklady, které má spotřebitel k dispozici, např. kopii smlouvy, e-mailovou komunikaci s prodejcem. Na Evropské spotřebitelské centrum se může spotřebitel obrátit rovněž telefonicky na čísle 296 366 155 nebo elektronicky na e-mail esc@coi.cz. ESC pro ČR sídlí na adrese Štěpánská 15, 120 00 Praha 2.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.5.2017 14:14, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.