Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Dne 5.1.2017 jsme koupili dítěti boby, 8.1 jsme vyjeli tedy bobovat ovšem /holka 10 let/sedla na boby odrazil jsem jí , ujela ani né 3 metry a boby se rozpadly, ještě štěstí že nedošlo ke zranění dítěte. A bylo po bobách i výletě. Nebyli jsme na sjezdovce sami bylo tam více dětí i s bobama, ale něco takového jsme tam neviděli.
Proto hned 8.1.2017 jsme byli boby reklamovat na prodejně, kde byli zakoupené. ovšem tam paní řekla pouze že to reklamovat nejde ,že jde o špatné použití! Nad tím mi zůstává rozum stát, boby nejsou na ježdění dětí? To je snad jen aby se na ně dítě dívalo? Když tam na kopci na bobách jiné děti jezdili ? Nechápu. Napsal jsem tedy na předtištěný formulář na internetu na stránkách Kauflandu stížnost, jelikož jinou kontaktní adresu tam nemají a nic.
Boby Twister
Počítal jsem tedy v první řadě s tím že bude sepsaná reklamace a zboží by mělo být vyměněné nebo vráceny peníze. Ale asi bych měl strach již z tohoto zboží už kvůli zklamání dítěte a strachu po tom co se stalo . Takže měli by vrátit peníze.
|
Tweet |
Pokud bylo zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla.
Pokud prodávající reklamaci zamítá, má povinnost zamítnutí reklamace řádně odůvodnit. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí. Vzhledem k síle zákonné domněnky, uvedené v předchozím odstavci, nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, je nutné zamítnutí přesvědčivě zdůvodnit (nejlépe odborným posudkem). Není-li zamítnutí reklamace řádně zdůvodněno a uplynula-li 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit, neboť jeho reklamace nebyla vyřízena včas (dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele). Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.
Vážený zákazníku, děkujeme za Váš podnět.
Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika v.o.s.
Kontaktuji ihned společnost Kaufland a budu čekat na jejich vyjádření.
Byly jsme informování, že se spor již podařilo vyřešit. Stížnost proto uzavíráme.