Počet nahlášených stížností: | 23 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Na základe inzercie v TV som telefonicky objednal od spoločnosti TV Offers s.r.o. prípravok Renumax (faktúra FVSK-2016-11-00399) k odstráneniu poškodeného laku osobného vozidla.Zásielku som prevzal 24.11.2016 a uhradil 58,50€. Rozhodol som sa 28.11. 2016 v lehote 14 dní od dodania tovaru odstúpiť od zmluvy. Tovar bol v tento deň s prehlásením o odstúpení od zmluvy vrátený na adresu TV OFFERS, Hviezdoslavova 68, 01001 Žilina.
Do dnešného dňa som neobdržal späť peniaze a ani správu od spoločnosti.
Tel. kontakt dodávateľa 00420 776 257 008 je nefunkčný.
SET RENUMAX 2 ks. fľašky + darček SMART POOLISCH sprej na lak + autovysavač CAR VACUUM 12V -GS V08
Vrátenie čiastky 58,50€ za tovar, ktorú som uhradil spoločnosti TV OFFERS s.r.o. Tovar bol na základe odstúpenia od zmluvy v lehote 14 dní vrátený na adresu TV OFFERS, Hviezdoslavova 68, 01001 Žilina.
|
Tweet |
Bylo-li odstoupeno od kupní smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů bez udání důvodu, má prodávající povinnost vrátit spotřebiteli všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy. Prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky spotřebiteli dříve, než mu spotřebitel zboží předá nebo prokáže, že zboží bylo prodávajícímu odesláno. Jak již ale uvedl spotřebitel v popisu stížnosti, zboží bylo prodávajícímu již odesláno. Společnost je tak povinna vydat spotřebiteli peněžní prostředky, které od něj přijala v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy.
Získá-li někdo na úkor jiné osoby majetkový prospěch bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení. V takovém případě má ten, kdo se bezdůvodně obohatil, povinnost vydat poškozenému to, oč se obohatil. Spotřebitel by měl společnost vyzvat k vydání majetkového prospěchu. Společnost má povinnost plnit bezprostředně po výzvě. Pokud tento závazek nesplní řádně a včas, ocitá se v prodlení a spotřebitel má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení. Více informací ohledně výzvy k vydání bezdůvodného obohacení je možné vyhledat na webové adrese: www.dtest.cz/clanek-3510/vyzva-k-vydani-bezduvodneho-obohaceni
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.