Společnost


ALFAMOBIL 1800 s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#1426Reklamace provedené opravy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 měsíců 21 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
21.11.2013, před 11 lety

Jana Tesařová

Znění stížnosti

Začátkem září jsem předla společnosti mobil Huawei U8810 k opravě prasklého displeje. Mobil byl plně funkční, šlo o estetickou vadu.
Displej měnili na 2x, s tím, že po poslední výměně špatně fungoval dotek, nebylo možné mobil používat. Sepsala jsem reklamační list. Prodejna si ozvala po delším čase s tím, že mobil neopraví kvůli nedostupnosti náhradních dílů, že mi vrátí peníze a ať se obrátím na jiný servis. Telefon jsem zpět nepřevzala, ani peníze a slušným opakovaným emailem, pak i dopisem prostřednictvím právníka jsem koumunikovala s majitelem prodejny, kopie šla na ČOI. Majitel reagoval až na dopis od právníka prostřednictvíám svého právníka s negativním výsledkem, tedy, že mi vrátí mobil a peníze za opravu, více ale ne.
Jelikož se nechci vzdát, protože jsem do srvisu donesla fungující mobil a mám si převzít nefunkční, rovněž se mi vůbec nelíbilo jednání prodavačů a ani lhostejnost majitele prodejny, obracím se ještě na Vás.


Produkt

Huawei bílý U8860 - 86008501407944


Požadované řešení

Prosila jsem prodejnu o uvedení telefonu do původního stavu (což nejde díky nemožnosti vrácení prasklého displeje) nebo řešení další opravy prostřednictvím jejich prodejny. stanovisko jejich právníka bylo zamítavé.
Tedy žádám o náhradu škody a to buď dodáním náhradního modelu stejné značky, případně o finanční kompenzaci, jelikož si budu muset zakoupit mobil nový.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.11.2013 16:34, před 11 lety

Každý, kdo od jiného převzal věc, jež má být předmětem jeho závazku, odpovídá za její poškození, ztrátu nebo zničení, ledaže by ke škodě došlo i jinak podle § 421 občanského zákoníku. Podle § 442 občanského zákoníku se hradí skutečná škoda a to, co poškozenému ušlo (ušlý zisk). Škoda se hradí v penězích; požádá-li však o to poškozený a je-li to možné a účelné, hradí se škoda uvedením do předešlého stavu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.9.2014 16:20, před 10 lety

Společnost ALFAMOBIL 1800 s.r.o. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena. Pro požadavek na vrácení peněz je důležité, zda byla vada v provedené práci nebo ve vyměněném displeji.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.