Počet nahlášených stížností: | 22 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Objednávala jsem si dva krát po sobě kabát. nepřišel ani jednou. Po prvé jsem psala email , psali jste že kabát v nabídce nebyl. Koukala jsem na to pravidelně ale č. 54 nebylo vyprodané ani jednou. nebrala jsem to nějak extra v potaz a objednala jsem si tedy kabát ještě jednou. Znovu opět nepřišel tak jsem zavolala na vaší zákaznickou linku a vůbec se mi nelíbilo , že si kabát musím objednat ještě jednou a to na potřetí. Vím že kabát nebyl vyprodaný ani jednou. A opravdu se mi toto nelíbí. jsem velmi s tímto obchodem nespokojená a to že si budu muset objednávat 3 krát po sobě kabát ? Který nebyl ani jednou vyprodaný....je trochu divné ? Pokaždé když jsem si něco objednávala tak vždy to přišlo. Ale toto se mi opravdu nelíbí. Jsem opravdu velmi nespokojená !! A velice naštvaná !!!!! Když jsem měla kabát dárkem , tak jsem nebyla zklamaná jen já. Po téhle zkušenosti nevím jestli si tedy něco přes tento internetový obchod objednám.
S pozdravem Michaela Anderlová
Kabát ve vlněném vzhledu, kouřově šedo-černá barva č.54
slevu na produkt
|
Tweet |
Nabízí-li prodávající zboží za určitou cenu, jedná se o nabídku k uzavření smlouvy. Pokud by prodávající vůbec neměl v úmyslu dodat nabízené zboží a inzerce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou.
Vábivou reklamou se rozumí situace, kdy prodávající nabízí ke koupi výrobky nebo služby za určitou cenu, aniž by zveřejnil důvody, na jejichž základě se může domnívat, že nebude sám nebo prostřednictvím jiného podnikatele schopen zajistit dodávku uvedených nebo rovnocenných výrobků nebo služeb za cenu platnou pro dané období a v přiměřeném množství vzhledem k povaze výrobku nebo služby, rozsahu reklamy a nabízené ceny.
V takovém případě by bylo třeba jednání obchodníka nechat posoudit krajským živnostenským úřadem, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele a případně uložit ve správním řízení pokutu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.