Počet nahlášených stížností: | 29 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
dne 30.11.2016 mi byl doručen objednaný balíček. Protože zde byla nevhodná velikost balíček se vracel zpět.Dne 2.12.2016 jsem vracela balíček s klenoty, v hodnotě 862,- kč. Do dnešního dne není nic vyřešeno. Na zákaznické lince nikdo nezvedá telefon. Jen se po cca 20 min.se ozve záznamník ,kde máte namluvit zprávu, s tím , že se Vám ozvou. Jenže nic se neděje. Už jen za telefon jsme zaplatily více než 300 kč.
kod výrobku je 8232 nf o5, přívěsek zdobený zirkony pozlacený 18 karátovým žlutým zlatem( 45+5cm¨)
Vrácení peněz
|
Tweet |
Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Lhůta začíná běžet následujícího dne od uplatnění reklamace. Připadne-li poslední den lhůty na sobotu, neděli nebo svátek, je poslední dnem lhůty pracovní den nejblíže následující. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a spotřebitelka má možnost od smlouvy odstoupit.
Nevyřízení reklamace ve lhůtě 30 dnů je také správním deliktem, s podnětem pro zahájení řízení se může spotřebitelka obrátit na Českou obchodní inspekci. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.