Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#14265Reklamacia na reklamacne oddelenie?

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 24 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.01.2017, před 8 lety

matej dorsic

Znění stížnosti

10.12.2016 som dal k reklamacii maticnu dosku v zaruke, pretoze prestala fungovat .
Koncom prosince som volal na helpdesk czc s dotazom co je s tou doskou, povedali mi ze nevedia ,ze je este stale v servise.

9.1.2017 si prisiel mail s dobropisom , ze mi vratia peniaze.
v reklamacnom protokele nebolo vyplnene vyjadrenie technika, takze som nadobudol podozrenie ze na tu dosku nikto ani nesiahol.
Tak som volal na helpdesk s dotazom co je vlastne s tou doskou . bolo mi povedane , ze to system automaticky uzavrel. takze mi czc vrati peniaze.
Ked som chcel vediet co robili s tou doskou , mi bolo zdelene ze to nevedia , ze mam sa obratit emailom na reklamace@czc.cz . telefonicky ma vraj prepojit nemozu . ok .
tak som poslal email s dotazom v akom stave je ta doska , co objavili/neobjavili, pretoze pre mna by bolo naidealnejsie dostat tu dosku funcknu spat, nie peniaze a kup si novu.
po odoslani emailu som dostal email z czc , ze moj poslany email dostali , a ze sa mi ozvu hned ako budu moct.

10.1.2017 volam na helpdesk czc , kedze mi neprisiel email z reklamacii.
snazim sa zistit stav . ochotny operator sa ponukol , ze sa opyta na reklamacnom.
zaver bol taky ze doska sa neda opravit a mam vyuzit dobropis , to mu bolo zdelene a reklamacnom.
teda som sa ho pytal , ci mi vie zistit co robili s tou doskou , aky test a tak , to mi zdelit nevedel (akceptujem)
tak som sa ho pytal ,ze kedy (datum) ta doska bola posudena ,ze je neopravitelna , to mi tiez zdelil ze nevie.
furt mi z toho vyplyva ze proste na tu dosku nikto nesiahol a len to takto uzavru pomocou vratenia penazi ( co je pre mna posledna cesta ).

zaujimave je : ze reklamacne uz vie ze doska sa neda opravit ,ale odpoved emailom ziadna .

11.12017: volam opat na helpdesk. viac menej tie iste otazky dokola, v akom stave je ta doska - odpoved mate dobropis.
otazka ,ale mna zaujima ta doska , ake boli na nej orbene opravy test ,kedy ?
odpoved zase: na reklamacnom povedali ze sa to neda opravit. ,co s tym robili mi nedokazali alebo nechceli povedat , tak isto ako datum kedy na to prisli. Ziadost o poslanie na email vystupu z reklamacneho odelenia co bolo s tou doskou mi bola zamietnuta.

Z celeho toho vyplyva ze tu reklamaciu uzavreli kvoli 30-ti dennej lhute a vobec nemaju zaujem cokolvek s tou doskou robit , je vobec otazne co s nou robili , ci vobec nieco.


Produkt

Asrock z170-gaming-ITX/ac


Požadované řešení

komunikujte. posli te mi vystup o tej doske z toho servisneho strediska.
dajte mi vediet ake ukony /testy ake ste na nej robili z ktorych ste dosli na to ze je nefunkcna.
Rozumejte , pre mna je ta doska dolezitejsia ako peniaze . pretoze na tej doske mam zavisly system , ktory jej vymenou budem musiet nanovo vybudovat, co sa mi samozrejme nechce.
Takze pochopte ze som odhodlany urobit vsetko preto , aby som sa ujistil ze ta doska sa uz nedala zachranit .
Co zial z vasej strany, po celej tej komunukacii/ nekomunikacii ma pocit, ze se o to nezajímáte.

Rozumiem aj tomu, ze je asi jednoduchsie pre czc mi dat prachy a nech neotravujem a pri 99% zakaznikoch/zbozi je to zelany efekt ,ale nie u mna.

Dakujem za odpoved


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.1.2017 14:13, před 8 lety

Na žádost společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
3.2.2017 14:12, před 8 lety

Dobrý den pane Dorsic.

Vaše základní deska byla zaslána do servisu dodavatele, kde byla otestována na vámi uvedenou vadu. Vada se servisu projevila. Vzhledem k tomu, že výrobce desky neopravuje, byl vám vystaven dobropis. Bližší informaci ohledně vady servis neposkytuje, neboť by to bylo ekonomicky nesmyslné zdlouhavě desku diagnostikovat, když ji servis nebude opravovat.

Při výměně desky můžete OEM systém reaktivovat, o licenci tak nepřijdete.

Děkuji za pochopení.

Michal Stýblo.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.3.2017 00:32, před 8 lety

Žádal-li spotřebitel při uplatnění reklamace opravu vadné věci, je prodávající povinen volbu spotřebitele respektovat (spotřebitel vybírá, jaké právo z vadného plnění uplatní). Pokud by však nebylo možné vadu odstranit opravou, nemůže ani spotřebitel trvat na svém požadavku.

Stížnost nyní přeřazujeme na spotřebitele, který má možnost na vyjádření společnosti reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.4.2017 11:26, před 8 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.