Počet nahlášených stížností: | 108 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den,
v minulosti jsems Mironetem řešil reklamace displeje - viz odkaz
http://www.vasestiznosti.cz/stiznost/10101/neuznana-reklamace-iphone-5s-zpusobeno-opravou-telefonu
Vyměněný displej nebyl dostatečně kvalitní jako původní. Mironet moje reklamace zamítal a nereagoval ani zde. Nakonec jsem se horší kvalitou smířil.
Nyní se kvalita displeje začala zhoršovat, takže jsem mobil odnesl do autorizovaného servisu Apple ve kterém bylo zjištěno, že byl použit neoriginální náhradní díl. S tímto zjištěním jsem kontaktoval Mironet, který zatím nereaguje.
Prosím o radu, jaký je Vámi doporučený postup. Podezření na neoriginální displej jsem měl od začátku, ale vždy tyto reklamace byly zamítnuty.
iPhone 5s
Chtěl bych odstoupit od kupní smlouvy. Z mého pohledu jsem byl záměrně uveden v omyl a byl jsem záměrně poškozen.
|
Tweet |
Smyslem reklamačního řízení je odstranění vad, za které prodávající odpovídá, a uvést výrobek do stavu, aby měl vlastnosti, které byly ve smlouvě sjednány. Pokud tomu tak není, nebyla reklamace vyřízena řádně. Nebyla-li reklamace vyřízena řádně, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas.
Nebude-li prodávající reagovat na výzvu spotřebitele, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz
Dobrý den,
dle sdělení reklamačního technika byl při výměně displeje použit originální díl.
S pozdravem a přáním pěkného dne
Jiří Jungmann
Vedoucí prodejny P7
jiri.jungmann@mironet.cz
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.