Společnost


Mironet.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:108
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

70%
30%
Toto skore je založeno na 24 stížnostech.

#14266Při reklamaci iPhone 5s použit neoriginální náhradní díl

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 6 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.01.2017, před 8 lety

Lukáš Vraný

Znění stížnosti

Dobrý den,

v minulosti jsems Mironetem řešil reklamace displeje - viz odkaz

http://www.vasestiznosti.cz/stiznost/10101/neuznana-reklamace-iphone-5s-zpusobeno-opravou-telefonu

Vyměněný displej nebyl dostatečně kvalitní jako původní. Mironet moje reklamace zamítal a nereagoval ani zde. Nakonec jsem se horší kvalitou smířil.

Nyní se kvalita displeje začala zhoršovat, takže jsem mobil odnesl do autorizovaného servisu Apple ve kterém bylo zjištěno, že byl použit neoriginální náhradní díl. S tímto zjištěním jsem kontaktoval Mironet, který zatím nereaguje.

Prosím o radu, jaký je Vámi doporučený postup. Podezření na neoriginální displej jsem měl od začátku, ale vždy tyto reklamace byly zamítnuty.


Produkt

iPhone 5s


Požadované řešení

Chtěl bych odstoupit od kupní smlouvy. Z mého pohledu jsem byl záměrně uveden v omyl a byl jsem záměrně poškozen.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.1.2017 14:28, před 8 lety

Smyslem reklamačního řízení je odstranění vad, za které prodávající odpovídá, a uvést výrobek do stavu, aby měl vlastnosti, které byly ve smlouvě sjednány. Pokud tomu tak není, nebyla reklamace vyřízena řádně. Nebyla-li reklamace vyřízena řádně, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas.

Nebude-li prodávající reagovat na výzvu spotřebitele, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
17.3.2017 13:38, před 8 lety

Dobrý den,
dle sdělení reklamačního technika byl při výměně displeje použit originální díl.
S pozdravem a přáním pěkného dne
Jiří Jungmann
Vedoucí prodejny P7
jiri.jungmann@mironet.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.4.2017 05:59, před 8 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.5.2017 05:48, před 8 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.