Společnost


Vít Dvořák

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#14269Reklamace opakované opravy sušičky Siemens WI46E304BY/17

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.01.2017, před 8 lety

Blanka Kvasničková

Znění stížnosti

V září nám v Elektro Dvořák opravovali sušičku Siemens /cena opravy 4000/ po 1,5 měsíci od opravy a začala vrzat, ucpala se a tekla, myslela jsem ,že uplatním záruku na jejich práci, ovšem nikoli, spotřebič přijali ,že se nato podívají následně volali,že jsme si jí sami ucpali,další platba 1258,-Kč za čištění.Manžel opět zaplatil a po měsíci doma jsme při čištění zjistili,že uvnitř koukají obnažené kabely a hlavní filtr byl zprohýbaný.Vše jsme nafolitily a poslali do servisu Dvořák mailem na reklamaci.Opět nám bylo řečeno, že měsíc po máme smůlu,že jsme podepsali převzetí,že takto je vše vpořádku.....
Stejné fotky jsem poslala do autorizovaného servisu Siemens ,kde nám dali za pravdu, že filrt je zdeformovám a takto nemá být
usazené vedení kabeků,má být v liště.Veškerou korespondenci mám na svém mailu a můžu jí poskytnout.


Produkt

poškození sušičky při opakované opravě v servisu Dvořák


Požadované řešení

Měla bych ráda přístroj vpořádku kabely chráněné ,tak jak mají být v liště a také filtr bez deformace.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.1.2017 15:39, před 8 lety

Mezi podnikatelem a spotřebitelkou byla sjednána smlouva o dílo (oprava sušičky). Zhotovitel má ze zákona povinnost provést dílo s potřebnou péčí. Pokud bylo dílo dokončeno, ale vykazuje vady (oprava nebyla provedena řádně), musí spotřebitelka tyto vady oznámit neprodleně poté, co je zjistila nebo při náležité pozornosti zjistit měla, nejpozději však do dvou let od předání díla. Reklamaci je tedy možné uplatnit až do dvou let od předání díla.

Podnikatel má povinnost přijmout reklamaci (ať už osobně nebo prostřednictvím určeného servisu). Pokud tak neučiní, může mu být uložena Českou obchodní inspekcí pokuta za správní delikt a to až do výše 3 000 000,- Kč. Je-li spotřebitelka přesvědčená, že podniatel porušil své zákonné povinnosti, může podat podnět České obchodní inspekci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.5.2017 12:04, před 8 lety

Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.