Počet nahlášených stížností: | 711 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 22 |
Dobrý den, chci podat stiznost kvůli prodeji dvou nepojizdnych vozu a neuveritelnem chovani zaměstnanců.
19.12.2016 jsem si na pobočce v Kladně koupila vůz Ford Focus který po 4 dnech přestal jet po servisovani mi bylo řečeno, ze v autě je bud špatný palivový filtr nebo tam vůbec není na otázku proč nesvítí kontrolka, pry z důvodu pravděpodobného překročení softwaru auta. Reklamace ale vyřízena s výsledkem výměny vozu. Byl nám doporučen vůz Chevrolet Cruze ve ,,velmi dobrem technickém stavu''. Druhy den po koupi tohoto vozu opět kontrola v servisu, kde zjistili ze v expanzní nádobe na chladicí kapalinu je olej. Inhed jsem tedy jela na pobočku v Kladně, kde semnou téměř ani nechtěli komunikovat s tím,ze mám mít podrobný popis závady že servisu. Tam by ale auto museli rozebrat a to zaplatí kdo. Druhé auto a ještě horší. Komunikace příšerná výsměch ze strany zaměstnanců. Hrůza !!!!
Chevrolet Cruze, 1.6, r.v. 2009, SPZ 5J32943
Zrušení úvěrů a vrácení akontace
|
Tweet |
Při koupi ojetého vozidla platí (stejně jako u kterékoli použité věci), že spotřebitel nemůže reklamovat zboží pro vady odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou věc měla při převzetí kupujícím podle § 2167 písm. c) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Ale i v tomto případě musí vozidlo vykazovat takové vlastnosti, které si smluvní strany sjednaly. Sjednané vlastnosti by měly být zaneseny ve smlouvě.
Při uplatnění reklamace použité věci může spotřebitel žádat odstranění vady opravou. Není-li to však možné, může spotřebitel od kupní smlouvy odstoupit. Místo těchto uvedených způsobů nápravy může spotřebitel také požadovat přiměřenou slevu.
Prodávající má povinnost přijmout reklamaci (ať už osobně nebo prostřednictvím určeného servisu). Pokud tak neučiní, může mu být uložena Českou obchodní inspekcí pokuta za správní delikt a to až do výše 3 000 000,- Kč. Je-li spotřebitel přesvědčený, že prodávající porušil své zákonné povinnosti, může podat podnět České obchodní inspekci.
Vážený pane Kováři,
nepříjemnost, kterou máte se zakoupeným vozidlem, mne velice mrzí. Od kolegů však mám informaci, že neevidujeme žádnou osobní reklamaci týkající se Chevroletu Cruze. Dovoluji si Vás pozvat k jejímu uplatnění na kteroukoli pobočku naší společnosti. Při uplatnění reklamace je vhodné předložit veškerou smluvní dokumentaci týkající se zakoupeného vozidla, zprávu servisu, kde bude reklamovaná vada specifikována, nebo vozidlo, pokud je pojízdné. Následně bude o reklamaci v zákonné lhůtě rozhodnuto.
Děkuji za pochopení, Jitka Míková, AAA AUTO
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.