Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#14276Nezasílání nabídek a neustálé obtěžování

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

21 hodin 22 minut

Detail stížnosti

Publikováno
11.01.2017, před 8 lety

Jaroslava Paulová

Znění stížnosti

Dobrý den,poslala jsem společnosti v zákonné lhůtě 14dní emailem i dopisem s dodejkou,stálo mě to 97kč výpověd a neustále mě chodí nabídky. Dnes mě ppřišel email,kde po mě chtějí celé jméno majitele účtu,číslo kreditní karty,celé číslo bankovního účtu.To považuji za tak sprosté jednání,že jestliže toto nepřestane,obrátím se na příslušné orgány,na televizi,popřípadě si vezmu dovolenou a letecky tam s právníkem zajedu.


Požadované řešení

Poněkolikáté žádám o vymazání mého profilu a mnou uvedených údajú. S takovým drzým jednáním se musí řádně jednat a nemlčet.Opakuji-výpověd jsem poslala emailem a dopisem s dodejkou do místa společnosti.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.1.2017 06:59, před 8 lety

Pokud se spotřebitel zaregistroval na online seznamce prostřednictvím internetu na dálku, výpověď smluvního vztahu nemusí zasílat dopisem, postačí e-mail. Pokud se totiž spotřebitelé jedním kliknutím zavazují společnosti k plnění, je třeba považovat ve vztahu ke spotřebiteli za nepřiměřené ujednání, které zkracuje jeho práva dle § 1815 občanského zákoníku, tedy v obchodních podmínkách obsažený požadavek zasílat výpověď smluvního vztahu prostřednictvím dopisu do zahraničí či faxu, má-li společnost e-mailovou adresu. Takovéto ujednání je zakázané a nemělo by se k němu přihlížet.

Spotřebitel má vždy možnost smlouvu v jejím průběhu vypovědět. Informaci o výpovědní lhůtě nalezne ve všeobecných obchodních podmínkách. Smlouvu může vypovědět i poté, co dojde k automatickému prodloužení. Předejde tak dalšímu prodloužení do budoucna.

Dle § 1998 odst. 2 občanského zákoníku platí, že pokud je závazek vypovězen, zaniká uplynutím výpovědní doby. Lze-li však závazek vypovědět bez výpovědní doby, zaniká závazek účinností výpovědi. Společnost v obchodních podmínkách žádnou výpovědní lhůtu neuvádí.

Pokud společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen. Stačí, pokud spotřebitel doloží, že smlouvu vypověděl ve lhůtě stanovené v obchodních podmínkách. Pokud spotřebitel podal výpověď, závazek byl ukončen ke dni účinnosti této výpovědi. Od tohoto dne společnost také nesmí žádat žádné peněžní prostředky, neboť smluvní vztah byl k tomuto dni ukončen.

Pokud jde o vymáhání dluhu exekučně, lze takto postupovat jen na základě řádného exekučního titulu. To znamená, že by nejprve muselo proběhnout soudní řízení, ve kterém by bylo třeba prokázat existenci dluhu. Soud by pak pravomocným a vykonatelným rozsudkem musel spotřebitelce uložit povinnost dluh ve stanovené výši uhradit. Exekuci mohou provádět pouze soudní exekutoři nebo soudní vykonavatelé. Oproti tomu inkasní agentury v ČR nemají žádné zákonné pravomoci.

Spotřebitel rovněž může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.1.2017 12:48, před 8 lety

Dobrý den, paní Paulová.

Váš profil na stránce be2 byl k dnešnímu dni, t.j. 12.01.2017, smazaný. Mějte prosím na paměti, že emailové notifikace budou zrušené nejpozději do 48 hodin od vymazání profilu.

Uvedené bankovní údaje byly z Vaší strany vyžádané v důsledku skutečnosti, že jste na adresu
Zákaznického centra zaslala žádost o Odstoupení od smlouvy, kterou je potřebné zaslat pouze v případě, že byla realizovaná úhrada členského poplatku, co se v případě Vašeho profilu nestalo. Pracovníci našeho Zákaznického centra nemohli pod Vaší emailovou adresou dohledat profil s uhrazeným členským poplatkem a požadované platební údaje měli posloužit k identifikaci platby a následně i profilu s uhrazeným členstvím. Podmínka zaslat Výpověď se také vztahuje výhradně na profily s uhrazeným členským poplatkem a tuto tudíž nebylo potřebné z Vaší strany zasílat.

Posílání informačních notifikací (viz prosím Váš první komentář na dTest ze dne 10.01.2017) na doporučené partnery je běžnou součástí členství BEZ uhrazeného členského poplatku.

Rádi bychom tímto zároveň požádali dTest o uzavření předešlých dvou stížností ze strany spotřebitelky, které souvisejí s tím samým případem,

předem velice děkujeme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
12.1.2017 18:42, před 8 lety


Jaroslava Paulová

Hodnocení:

Komentář: Bevím,jak bych bez Vaší pomocí dále postupovala.Dékuji.