Společnost


Health & Beauty s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#1428Nedodané peníze za vrácené zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 měsíců 5 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
21.11.2013, před 11 lety

Dagmar Burešová

Znění stížnosti

Dne 23.10.2012 jsem zakoupila u Intersparu v Litoměřicích masážní přístroj MAXWELL II ( smlouva č.12*021605 - cena přístroje 5.990,- Kč), ale z důvodu předražení a klamavých informací jsem přístroj šla po 3 hodinách vrátit. Zboží mi zpět nevzali, že prý ho musím poslat na centrálu do Prahy. Přístroj jsem tedy poslala poštou. Do dnešního dne mi peníze nevrátili, na e-maily nereagují, telefon neberou. Napsala jsem spoustu e- mailů, 3 doporučené dopisy, osobně jsem byla v Praze na centrále, kde jsem stála před zamřížovanými dveřmi asi 10 minut, než mi někdo přišel otevřít. Slíbili peníze poslat na dvakrát - do 15.1.2013. Peníze neposlali, jen v únoru poslali dopis, že peníze pošlou do 30.3.2013. Dnes máme 21.11.2013 (je to již 13 měsíců)a peníze nikde. Navíc jsem jen za poštovné a cestu do Prahy zaplatila
550,- Kč. Prosím, pomozte mi konflikt vyřešit
Děkuji


Produkt

Masážní přístroj MAXWELL II


Požadované řešení

Požaduji peníze zpět již 13 měsíců, číslo mého účtu mají, posílala jsem ho v e-mailu i doporučeným dopisem


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.11.2013 13:14, před 11 lety

V případě, že je kupní smlouva uzavřena mimo prostory obvyklé k podnikání, má spotřebitel nárok dle § 57 občanského zákoníku na odstoupení od smlouvy do 14 dnů. Takové odstoupení může být bez uvedení důvodu a bez sankce.
Zároveň v případě odstoupení je prodejce povinný vrátit zaplacené finanční prostředky spotřebiteli do 30 dnů od doručení odstoupení. V případě, že nejsou vráceny, má spotřebitel nárok kromě uhrazení pohledávky i na úroky z prodlení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.8.2014 16:44, před 10 lety

Společnost Health & Beauty s.r.o. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Spotřebitelé mají nadále možnost pokračovat v řešení sporu v občanskoprávním řízení. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.