Společnost


Exiteria a.s.

Počet nahlášených stížností:29
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#14282Nedodržení reklamační lhůty, zadržování zaplaceného zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 27 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.01.2017, před 8 lety

Tereza Francová

Znění stížnosti

Dne 17.10.2016 jsem objednala a zaplatila na e-shopu www.MT-nabytek.cz mj. postel, u které byl termín dodání 10.11.2016. Tento termín však dodržen nebyl a zboží dorazilo 15.11.2016. Bohužel při rozbalování bylo zjištěno, že část postele (přišla ve 3 krabicích) neodpovídá barvou, a proto jsem na stránkách e-shopu vyplnila reklamační formulář a k tomu jsem odeslala email s fotkami. Od obchodu přišla odpověď, že reklamovanou část postele nemají skladem a musí se nechat vyrobit u výrobce. Dne 19.12. zaslali informaci, že požadovanou část postele mají skladem a ohledně doručení budu informována logistickým oddělením. Od té doby jsem na reklamační oddělení volala 3x s dotazem kdy zboží dovezou a vždy bez konkrétní odpovědi, že zboží bylo předáno logistickému oddělení a oni se zákazníky nekomunikují.
Včera, tj. 11.1.2017 byl podán podnět na ČOI pro nedodržení 30 denní lhůty na reklamaci.
Dnes (12.1.2017) je to 57 dní od podání reklamace a 24 dní od naskladnění reklamovaného dílu.


Produkt

Postel z masivu Haydel, Kód produktu: 044-P-2279, objednána v bílé barvě, rozměr 160x200cm


Požadované řešení

Prosila bych co nejrychlejší dodání reklamované části postele, pokud by nedorazila do konce příštího týdne (22.1.2017) a pokud by to bylo možné, požadovala bych vrácení peněz za postel, abych si ji mohla koupit jinde.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.1.2017 10:23, před 8 lety

Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, je věc vadná. Má-li věc vady, je vhodné uplatnit reklamaci. Prodávající má povinnost přijmout reklamaci (ať už osobně nebo prostřednictvím určeného servisu).

Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a spotřebitel má možnost od smlouvy odstoupit a požadovat vrácení peněžních prostředků.

Je-li spotřebitel přesvědčený, že prodávající porušil své zákonné povinnosti, může podat podnět České obchodní inspekci. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.5.2017 15:26, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.