Počet nahlášených stížností: | 708 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 15 |
Dobrý den,
je nám líto, ale musíme Vám oznámit, že jsme zatím neobdrželi platbu za služby Vodafonu ve výši 0,10 Kč u plátce 3559xxx. Jsme si jisti, že se jedná o pouhé nedopatření, které snadno vyřešíme.
Abychom vám celý proces ulehčili, připravili jsme 3 nejlepší způsoby, jak platbu uskutečnit do 24 hodin, abyste se vyhnuli doplatkům 180 Kč za upomínku nebo 363 Kč za blokaci telefonního čísla.
Nechápu, jak se Vodafon dostane na vymáhání doplatku ve výši 10 haléřů, když je to peníz, který oficielně neexistuje. Nicméně, ččástku kč si dokáží vygenerovat a to z 0 na 180.
Jedná se o poslední vyúčtování po odchodu ze služeb Vodafone. Důvodem byla nechchopnost firmy doručit do našeho domu telefonní sygnál
Napravit podivné vyúčtování nedoplatku ve výši 0.10kč. Bohužel, nemůžu platit zrušeným penízem, jako je neexistující 10 haléřů. o s í asi bude muset rozhodnout soudnce při soudním procesu.
|
Tweet |
Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním ceny služeb, má možnost podat reklamaci nejpozději však do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci na vyúčtování ceny bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den, pane Zapletale,
pokud úhradu Vyúčtování neobdržíme do splatnosti, posíláme zákazníkům upomínku e-mailem a SMSkou. Příprava e-mailu nějakou dobu trvá, ale těsně před jeho odesláním systém zkontroluje aktuální dlužnou částku a automaticky ji doplní do textu. V případě, že jsme mezi přípravou e-mailu a samotným odesláním přijali platbu, může dojít právě k situaci, že obdržíte e-mailem upomínku na haléřovou částku. Stále ale platí, že Vyúčtování pod 120 Kč není třeba platit a kvůli haléřovému dluhu bychom Vám nenaúčtovali žádné další poplatky.
Zbývající haléře automaticky v systému vynulujeme a vystavíme Vám ještě jedno Vyúčtování na 0 Kč, kterým potvrdíme vyrovnání závazků. Vyúčtování si můžete stáhnout v pdf formátu ze samoobsluhy Můj Vodafone, když se na stránce https://www.vodafone.cz/muj/prihlaseni/platci přihlásíte s číslem plátce (= specifický symbol z vašich Vyúčtování) a s administrátorským heslem.
S pozdravem
Martina Bakerová
Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.