Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:708
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#14283Nezaplacený doplatek 0.10 Kč

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 7 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.01.2017, před 8 lety

jarda Zapletal

Znění stížnosti

Dobrý den,

je nám líto, ale musíme Vám oznámit, že jsme zatím neobdrželi platbu za služby Vodafonu ve výši 0,10 Kč u plátce 3559xxx. Jsme si jisti, že se jedná o pouhé nedopatření, které snadno vyřešíme.

Abychom vám celý proces ulehčili, připravili jsme 3 nejlepší způsoby, jak platbu uskutečnit do 24 hodin, abyste se vyhnuli doplatkům 180 Kč za upomínku nebo 363 Kč za blokaci telefonního čísla.

Nechápu, jak se Vodafon dostane na vymáhání doplatku ve výši 10 haléřů, když je to peníz, který oficielně neexistuje. Nicméně, ččástku kč si dokáží vygenerovat a to z 0 na 180.


Produkt

Jedná se o poslední vyúčtování po odchodu ze služeb Vodafone. Důvodem byla nechchopnost firmy doručit do našeho domu telefonní sygnál


Požadované řešení

Napravit podivné vyúčtování nedoplatku ve výši 0.10kč. Bohužel, nemůžu platit zrušeným penízem, jako je neexistující 10 haléřů. o s í asi bude muset rozhodnout soudnce při soudním procesu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.1.2017 14:32, před 8 lety

Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním ceny služeb, má možnost podat reklamaci nejpozději však do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci na vyúčtování ceny bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.

V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.1.2017 17:52, před 8 lety

Dobrý den, pane Zapletale,

pokud úhradu Vyúčtování neobdržíme do splatnosti, posíláme zákazníkům upomínku e-mailem a SMSkou. Příprava e-mailu nějakou dobu trvá, ale těsně před jeho odesláním systém zkontroluje aktuální dlužnou částku a automaticky ji doplní do textu. V případě, že jsme mezi přípravou e-mailu a samotným odesláním přijali platbu, může dojít právě k situaci, že obdržíte e-mailem upomínku na haléřovou částku. Stále ale platí, že Vyúčtování pod 120 Kč není třeba platit a kvůli haléřovému dluhu bychom Vám nenaúčtovali žádné další poplatky.

Zbývající haléře automaticky v systému vynulujeme a vystavíme Vám ještě jedno Vyúčtování na 0 Kč, kterým potvrdíme vyrovnání závazků. Vyúčtování si můžete stáhnout v pdf formátu ze samoobsluhy Můj Vodafone, když se na stránce https://www.vodafone.cz/muj/prihlaseni/platci přihlásíte s číslem plátce (= specifický symbol z vašich Vyúčtování) a s administrátorským heslem.

S pozdravem

Martina Bakerová
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.2.2017 12:06, před 8 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.3.2017 09:13, před 8 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.