Počet nahlášených stížností: | 222 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dne 9.1.2017 jsem v prodejně CCC 1102 Brno Campus Square reklamoval dětské sněhule, které jsem zde zakoupil 8.12.2016 jako vánoční dárek pro svoji vnučku. Poprvé je nazula dne 2.1.2017 ( není podstatné). Po 7 denním nošení se oddělil suchý zip u zapínání rozdrolila vnitřní stélka a zcela prodřely paty u obou bot jako zákazník jsem závady vyhodnotil jako neopravitelné a seriózním způsobem jsem požádal o navrácení peněz tady jsem narazil na arogantní přístup údajné vedoucí směny verbální způsob komunikace se mnou určitě nepřispívá jménu vaší společnosti na otázku kam mám reklamované zboží u pultu postavit sekla "to je jedno" na otázku zdali je možné reklamaci řešit na místě stejným tónem "řídíme se svými interními předpisy" další její velice rázný dotaz" účtenku ponecháte u nás! nebo si ji odnesete?"dál již nechci pro mě nepříjemnou záležitost rozebírat s něčím podobným jsem se dosud nesetkal.Závěrem chci pouze dodat, že pokud nás Spotřebitele žádáte o zdvořilý přístup, měli by jste tento apel vyslat i směrem k prodávajícímu personálu.
Název produktu: MAGIC LADY CP40-MFK711, kód produktu: 2220297180188
Reakci na moji stížnost jsem uvedl již v horní části.Ale zopakuji.Zdvořilý přístup pracovnice která reklamaci vyřizuje a její schopnost vyhodnotit totálně zdevastovanou obuv jako neopravitelnou s vrácením peněz a neobtěžováním zákazníka tím, že si po 30 denní reklamační lhůtě pro peníze pojede z místa svého bydliště vzdáleného od prodejny 20 km s tím, že náklady za dopravu dosáhnou poloviny ceny zboží.
|
Tweet |
Má-li věc vady, může spotřebitel dle § 2169 odst. 1 občanského zákoníku požadovat po prodávajícím opravu věci nebo dodání nové věci. Žádat dodání nové věci je ale možné pouze, pokud to není vzhledem k povaze vady neúměrné (lze-li tedy vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má kupující právo na bezplatné odstranění vady). Není-li to možné, může spotřebitel odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel požadovat přiměřenou slevu podle § 2169 odst. 3 občanského zákoníku.
Je-li výrobek reklamován v prvních 6 měsících od převzetí, má se za to, že vytýkaná vada byla na výrobku již při převzetí. Důkaz opaku provádí prodávající. Ten by měl zejména prokázat, pokud reklamaci zamítá, že zboží bylo při převzetí bez vad, nebo prokázat, že tato konkrétní vada byla způsobena spotřebitelem a tím vyloučit, že byla na zboží přítomna při převzetí. Vzhledem k síle zákonné domněnky nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, ale ideálně prokázání opaku odborným, nejlépe znaleckým posudkem.
Bude-li reklamace uznána jako oprávněná, má spotřebitel právo na náhradu nákladů účelně vynaložených při uplatnění práva z vadného plnění dle § 1924 občanského zákoníku. Níže zasíláme webový odkaz, na kterém je možné vyhledat další informace o této problematice a také Žádost o náhradu nákladů spojených s reklamací www.dtest.cz/clanek-3279/zadost-o-nahradu-nakladu-spojenych-s-reklamaci.
Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se se stížnostmi směřujícími na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené či zákaznickou linku společnosti.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.