Společnost


Servatech s.r.o.

Počet nahlášených stížností:59
Z toho za letošní rok:5
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

25%
75%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#14293Neoprávněně naučtovaný poplatek, výměna digitizeru u tel. oukitel 4000 pro

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

17 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.01.2017, před 8 lety

Ivana Bětíková

Znění stížnosti

Plně fungující telefon jsem poslala do firmy Servatech na výměnu digitizeru. Po měsíci, kdy jsme se začala zajímat,co je s telefonem, mě po urgencích konečně přišel. Telefon, který před výměnou digitizeru fungoval bez problémů, po výměně funogoval 3 dny a dost. Pod displejem byla špína a prach. Poslala jsem tedy telefon zpět, že reklamuji výměnu digitizéru a požaduji, aby fungoval jako před zasláním k nim. Reklamace měla být vyřízena urgentně, což se však nestalo. Po SMS, že je tel. opravený jem musela týden volat do firmy Servatech, proč mě ho ještě nezaslali zpět. Zajímavé, že v obchodě nic nevěděli, zavolala jsem do servisu a dokonce ani pan Fikar, vedoucí servisu neměl tušení, kde opravený telefon je, a kdo ho vlastně posílá. Obchod se vymlouval na servis, servis na obchod. Podotýkám, že už mi ani nezvedali telefon,když jsem zavolala z jiného čísla, tak ho samozdřejmě zvedli. Po novém roce mi tedy tel. údajně opravený přišel zpět, ale bohužel nefungoval vůbec. Volala jsem tedy do firny, požadovala vrátit 1000,- kč, ale nikdo se se mnou nebavil. Několikrát jsem žádala prodejnu, ať vyřídí vedoucímu panu Fikarovi, ať se mi ozve. Není přece možné, takto okrádat lidi. Prý ho mám poslat potřetí zpět. V žádném případě nebudu platit zase poštovné. Od této firmy mě nepřišel žádný protokol, co s telefonem dělali. Sehnala jsem servis poblíž a je tam prý špatný displej. Pán už mi ho objednal. Zajímavé, že? Když je vše za 1000,- Kč vyměněné. Je vůbec možné, že s tím v dnešní době nikdo nic nedělá. Já jsem také vedoucí skladu, ale takto arogantně jednat se zákazníky a neozvat se jim zpět a okrádat je, tak už ve firmě dávno nejsem. Absoblutně všem nedoporučuji tuto firmu!


Produkt

Neoprávněně naúčtovaný poplatek u výměny digitizeru u tel. oukitel 4000 pro


Požadované řešení

Požaduji vrátit 1000,- Kč!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.1.2017 09:55, před 8 lety

Pro spotřebitele platí na nový díl, poskytnutý v rámci mimozáruční opravy, dvouletá záruční doba. Servis je ohledně tohoto dílu v postavení prodávajícího v rámci kupní smlouvy. Provedení opravy a případné vady opravy budou probíhat v rámci smlouvy o dílo.

Pokud spotřebitel uplatní reklamaci provedené mimozáruční opravy, je zhotovitel díla povinen vydat mu potvrzení o tom, kdy ji uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje. O reklamaci musí být rozhodnuto ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává přiměřená doba potřebná k posouzení vady. Reklamace musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do třiceti dnů ode dne uplatnění reklamace. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a spotřebitel má možnost odstoupit od smlouvy o dílo (opravě). V případě odstoupení od smlouvy se smlouva ruší od počátku a servis by byl povinen vrátit spotřebiteli částku za zaplacenou opravu a současně by měl uhradit účelně vynaložené náklady reklamace.

Převzal-li obchodník věc k opravě, ručí za škodu způsobenou na věci během opravy dle § 2944 občanského zákoníku. Ze zákona tedy odpovídá za poškození, ztrátu nebo zničení věci, pokud ji převezme za účelem splnění své povinnosti ze smlouvy. Není rozhodné, jak ke škodě došlo, jestli někdo porušil povinnost nebo ne, zda se tak stalo při vlastním plnění závazku nebo při skladování věci. Prodávající by se této odpovědnosti zbavil jedině v případě, jestliže by prokázal, že by ke škodě došlo i jinak.

Škoda se nahrazuje uvedením do předešlého stavu. Není-li to možné nebo požádá-li o to poškozený, hradí se v penězích. Při určení výše škody na věci se vychází z její obvyklé ceny v době poškození a zohlední se, co poškozený musí k obnovení nebo nahrazení funkce věci účelně vynaložit. Žádost o náhradu škody doporučujeme zaslat společnosti písemně z důvodu průkaznosti v případě soudního sporu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.1.2017 13:28, před 8 lety

Vážená paní Bětíková,

může se stát, že pokud máte na cimpr campr rozbité sklo telefonu, že se oprava nemusí podařit.
Stalo se, že náš servisní technik poškodil LCD Vašeho telefonu.
Proto jsme vám nabízeli, že Vám nepovedenou opravu BEZPLATNĚ opravíme.
Vy jste však naší nabídky nechtěla využít. Osobně jste telefonovala s jednatelem, který Vám potvrdil bezplatnou opravu jako samozřejmost.
Tak si zde prosím nestěžujte, Vy sama jste se rozhodla, že nebudete uplatňovat Vaše právo na opravu nepodařené opravy, jakožto se naše firma K TÉTO VĚCI POSTAVILA ČELEM A NABÍDLA VÁM SAMOZŘEJMÉ, A TO BEZPLATNOU OPRAVU.

VY ZDE POUZE HLEDÁTE PODNĚT JAK NÁS POMLUVIT.

BOHUŽEL NEMŮŽEME POSTUPOVAT JINAK, NEŽ-LI NA VÁS PODAT TRESTNÍ OZNÁMENÍ ZA POMLUVU A POŠKOZENÍ CIZÍCH PRÁV.

Servatech s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
30.1.2017 09:02, před 8 lety


Ivana Bětíková

Hodnocení: