Společnost


CCC Czech, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:222
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

35%
65%
Toto skore je založeno na 34 stížnostech.

#14295Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

12 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.01.2017, před 8 lety

Martin Kurfürst

Znění stížnosti

Dobrý večer,

2.1.2017 jsem si byl vyzvednout na prodejně CCC Galerie Přerov reklamaci(č.reklamace R68947908519) bot zakoupených 19.6.2016 a reklamovaných 2.12.2016.Reklamace,ačkoli podána do šesti měsíců od zakoupení byla zamítnuta jako neoprávněná se stanoviskem že obuv je zcela vynošená.V botách jsem chodil cca 4,5 měsíce,pak se vada projevila při chůzi v dešti,měl jsem mokré paty,na obou botách se objevily praskliny na podrážce v oblasti paty,s podivem na stejném místě obou bot.Je smutné,že obuv vydržela jen tak krátkou dobu.Zajímalo by mě co si prodejce vysvětluje pod pojmem životnost výrobku.Na vyrozumění o zamítnutí reklamace je razítko přerovské prodejny a podpis tamní prodavačky.Mám proto pocit,že obuv vlastně ani prodejnu neopustila,protože není doklad nebo důkaz ,že obuv prošla rukama nějakého odborníka.Tudíž vnímám zamítnutí jako neoprávněné.


Produkt

Gino Lanetti MP07-15122-03


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.1.2017 09:27, před 8 lety

Pokud bylo zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla.

Pokud prodávající reklamaci zamítá, má povinnost zamítnutí reklamace řádně odůvodnit. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí. Vzhledem k síle zákonné domněnky, uvedené v předchozím odstavci, nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, je nutné zamítnutí přesvědčivě zdůvodnit (nejlépe odborným posudkem). Není-li zamítnutí reklamace řádně zdůvodněno a uplynula-li 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit, neboť jeho reklamace nebyla vyřízena včas (dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele). Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.1.2017 10:14, před 8 lety

Dobrý den,

reklamace byla opětovně přezkoumána a zamítnuta. Toto rozhodnutí je konečné.

S pozdravem,

CCC Czech, s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.1.2017 14:06, před 8 lety

Jelikož je rozhodnutí společnosti konečné, bude tato stížnost uzavřena. Spotřebitel má možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci (www.adr.coi.cz), případně se svého právo domáhat soudní cestou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.