Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 17. listopadu 2016 jsem si na e-shopu CZC objednal NOVÝ grafický tablet Wacom Intuos Comic. Tablet měl být expedován dne 1. prosince a měl jsem čekat na výzvu k vyzvednutí, žádná výzva ale nepřicházela. Dne 8. prosince jsem po položení dotazu zjistil, že moje objednávka byla stornována, a to aniž bych byl jakkoli upozorněn na ukončení smluvního vztahu, a napsali mi, pokud chci tablet dodat, musím si vytvořit objednávku znovu. Proti tomu jsem se ohradil, objednávka byla znovu aktivována a druhý den mi objednaný grafický tablet dodali na trutnovskou výdejnu.
Dne 24. prosince si tablet dcera rozbalila pod stromečkem, pokoušel jsem se ho zprovoznit, nešlo to, síť byla na Štědrý den přetížená. Dne 25. prosince, při registraci výrobku na webu výrobce a zadání kódu pro stažení přibaleného softwaru (software bundle download code), vyskočila hláška, že tento kód již byl někým použit nebo je neplatný. Kód jsem kontroloval několikrát, takže neplatný být nemohl, tudíž jako nový mi zřejmě prodali tablet, který jim někdo vrátil s tím, že si software již zaregistroval na sebe. Tablet nám byl tak k ničemu. Dcera měla pokažené Vánoce, protože to byl hlavní vánoční dárek.
Vše jsem ihned 25. prosince e-mailem nahlásil na CZC, pak dva pracovní dny trvalo (po několika e-mailových a telefonických urgencích), než mi napsali, ať vrátíme tablet, do 14 dní od vrácení zboží nám zašlou dobropis a pak vrátí peníze. Dnes je to 19 dní od nahlášení incidentu na CZC a 16 dní od vrácení tabletu na trutnovskou výdejnu a dosud žádný dobropis nepřišel. Opakovaně se na kontaktním e-mailu bez výsledku připomínám, mám vyčkávat, na včerejší e-mail už mi ani neodpověděli.
Děkuji předem za pomoc
Ing. Ivo Bauer
grafický tablet Wacom Intuos Comic Black Pen&Touch M
vrácení částky za tablet v souladu s dohodou
|
Tweet |
Na žádost společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.
Dobrý den pane Bauere,
Vaši objednávku jsem si dohledala a zjistila k ní veškeré potřebné informace. Je nám líto, ale standardně zboží blokujeme po dobu 5ti pracovních dnů, delší lhůta je po domluvě a neměla by být neúměrně dlouhá. Chápu Vaše rozhodnutí zarezervovat si zboží a kvůli záruce si ho vyzvednout až před Vánoci, ale to s ohledem na ostatní zákazníky, není možné.
Ke zrušení objednávky došlo omylem, za což se ještě jednou omlouváme. Kolegyně objednávku obnovila a poté již vše probíhalo standardně.
K danému zařízení musíme uvést, že se v žádném případě nejednalo o použitý či vyzkoušený produkt, ale čistě o nové zařízení. Proč Vám nefungoval kód pro software, zjišťujeme s výrobcem a naším dodavatelem.
Vratka je bohužel stále ve zpracování. Bohužel se nyní potýkáme s větším množstvím vratek v důsledku vánočního a povánočního náporu a nejsme schopni tyto požadavky vyřizovat tak, jak jsme zvyklí v jiném období. Moc se za tuto skutečnost omlouváme, pokusíme se to během dneška napravit.
Dagmar Kučerová, CZC.cz
Dobrý den,
po uveřejnění stížnosti zde a na Heurece mi v ten samý den přišly 3 dobropisy. Reagoval jsem hned na první e-mail s dobropisem, nicméně na CZC asi e-maily nikdo moc nečte, tak že následovaly další dva e-maily se stejným dobropisem.
Odpověděl jsem dle instrukce, z CZC mi přišla odpověď, že dobropis nastavili k proplacení.
Dnes je to 26 dní od vrácení tabletu na trutnovskou prodejnu a peníze dosud nemám na účtu.
Na Heurece i zde se v poslední době objevilo velké množství stížností na vaši společnost, začínám mít dojem, že už svoje peníze nikdy neuvidím.
Dobrý den pane Bauere,
částku jsme na Vámi uvedený účet odeslali již 24.1. Věřím, že Vám platba v pořádku dorazila.
Děkujeme Vám.
Dagmar Kučerová, CZC.cz
Dobrý den paní Kučerová,
potvrzuji, že dne 24. 1. 2017 dorazila dlužná částka za vrácený tablet na náš účet. V souladu s e-mailem, který poslala paní Vůchová, byl k dlužné částce ve výši 5.382 Kč připočten i zákonný úrok z prodlení, takže na účet mi dorazilo 5.401 Kč. Akorát jste ten zákonný úrok z prodlení špatně spočítali, dlužíte mi ještě cca 7 korun. Minulý týden jsem se díval na svůj účet u CZC, na nákup tabletu jsem uplatnil i body, které jsem měl na svém účtu z minulých nákupů. Účet je nulový, zpět jste mi je nepřipsali. Tablet jsem vrátil na základě instrukce z CZC, protože jste mi ho prodali se zneužitým kodem k instalaci softwaru. Už si to všechno nechte, po této zkušenosti si u vás už nic nekoupím. A vše jsem nahlásil na ČOIku.
S pozdravem
Ing. Ivo Bauer
Nyní dáváme prostor společnosti, která má možnost na poslední vyjádření spotřebitele reagovat.
Dobrý den,
711 bodů máte nyní připsaných zpět a 7 Kč můžete využít jako přeplatek pro další objednávku.
Věřím, že tím je věc vyřešena.
Dagmar Kučerová, CZC.cz
Hodnocení:
Komentář: Po této zkušenosti si u této společnosti už nikdy nic nekoupím.
Ing. Ivo Bauer