Společnost


ZANZO, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#1430Nedodali mi zboží, a nevrátili peníze

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 měsíců 7 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
21.11.2013, před 11 lety

Václav Švadlenka

Znění stížnosti

Dobrý den, letos v červnu jsem si na výše uvedené internetové stránce objednal motokrosovou helmu, kterou jsem ihned po obědnání a doručení emailu s číslem účtu a variabilním symbolem zaplatil. ASi po 14 dnech mi NĚKDO volal, že helma není skladem, a že by se musela někde v Itálii objednat. Nicméně jsme se domluvili, že mi peníze zašlou nazpět. Dodnes mi platba nedorazila, v případě telefonického rozhovoru na pokaždé jiné číslo, mi je odpovězeno, že se na moji platbu podívají a že mi zavolají nazpět. Ani jednou se tak nestalo a zajímalo by mě, jak může ověřit mou platbu, když ani neví, jak se jmenuji, nemá mé číslo účtu, e-mail, neví nic, tak kde chce zjišťovat, jestli mu platba došla? mám nějakou šanci, že se mi peníze navrátí?
Děkuji


Požadované řešení

Chci aby byly peníze zaslány zpět na můj účet, a odpovědný vedoucí firmy, aby měl postih dle zákona. Nejsem jediný, který má problémy viz:

http://obchody.heureka.cz/motoangel-cz/recenze/


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.11.2013 16:32, před 11 lety

Jestliže prodávající nedodá zboží během dohodnuté lhůty, může mu spotřebitel dodatečně poskytnout přiměřenou lhůtu na dodání zboží. Jestliže ani tuto lhůtu prodejce nesplní, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit a požadovat vrácení zaplacené finanční částky podle § 517 občanského zákoníku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.8.2014 19:11, před 10 lety

Společnost ZANZO, s.r.o. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Spotřebitel má nadále možnost pokračovat v řešení sporu v občanskoprávním řízení. Před samotným případným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.