Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, letos v červnu jsem si na výše uvedené internetové stránce objednal motokrosovou helmu, kterou jsem ihned po obědnání a doručení emailu s číslem účtu a variabilním symbolem zaplatil. ASi po 14 dnech mi NĚKDO volal, že helma není skladem, a že by se musela někde v Itálii objednat. Nicméně jsme se domluvili, že mi peníze zašlou nazpět. Dodnes mi platba nedorazila, v případě telefonického rozhovoru na pokaždé jiné číslo, mi je odpovězeno, že se na moji platbu podívají a že mi zavolají nazpět. Ani jednou se tak nestalo a zajímalo by mě, jak může ověřit mou platbu, když ani neví, jak se jmenuji, nemá mé číslo účtu, e-mail, neví nic, tak kde chce zjišťovat, jestli mu platba došla? mám nějakou šanci, že se mi peníze navrátí?
Děkuji
Chci aby byly peníze zaslány zpět na můj účet, a odpovědný vedoucí firmy, aby měl postih dle zákona. Nejsem jediný, který má problémy viz:
http://obchody.heureka.cz/motoangel-cz/recenze/
|
Tweet |
Jestliže prodávající nedodá zboží během dohodnuté lhůty, může mu spotřebitel dodatečně poskytnout přiměřenou lhůtu na dodání zboží. Jestliže ani tuto lhůtu prodejce nesplní, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit a požadovat vrácení zaplacené finanční částky podle § 517 občanského zákoníku.
Společnost ZANZO, s.r.o. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Spotřebitel má nadále možnost pokračovat v řešení sporu v občanskoprávním řízení. Před samotným případným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu.