Počet nahlášených stížností: | 79 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
V říjnu 2016 jsem zažádal o připojení odběrného místa. Bylo mi řečeno, že to potrvá cca 5 týdnů, po 5 týdnech nic připojené nebylo, nikdo se neozval. Řešil jsem asi 10x na infolince (každý telefonát byl spojen min. po 10 minutách) jsem byl ujištěn, že stav zjistí a zavolají zpět, tento slib byl naplňován v 50%. Byl jsem ujištěn, že žádost je v urgenci a že jsou dodané všechny podklady. V prosinci mi konečně jeden pracovník linky řekl, že nesouhlasí hodnoty jističů na revizní správě a žádosti. Opravil jsem, poslal a s ujištěním, že teď již nic nebrání mému připojení sem opět čekal 5 týdnů. Teď je leden 2017 a ČEZ napsal, že mě nepřipojili kvůli jiné rezervaci u OM a samozřejmě bez návrhu řešení problému. Je to totální neschopnost takhle informace kouskovat a ještě po neskutečně dlouhé době - 5 týdnech, to skutečně není nikdo schopen u ČEZ ověřit správnost formulářů a OM dřívě než za 1/4 roku??!!!
Očekával bych už po první stížnosti, že se jí bude někdo seriozně zabývat a maximálně a včas ověří, že se problém nebude opakovat a hlavně, když slíbím, že zavolám zpět tak to udělám!
|
Tweet |
V případě odmítnutí požadavku na připojení je možné se obrátit na Energetický regulační úřad, který dle § 17 odst. 7 energetického zákona rozhoduje spory o připojení nebo přístupu k přenosové soustavě nebo distribuční soustavě.
Společnost ČEZ, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Dle obecného vyjádření společnosti mají zákazníci právo řešit svoje reklamace a stížnosti přímým uplatněním na svého dodavatele, a dále mohou využít Ombudsmana ČEZ společnosti ČEZ, a.s.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit i na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.