Počet nahlášených stížností: | 56 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
mobilní telefon Prestigio MultiPhone 5455 DUO - pořízen 8.12.2014 v prodejně MOBIL POHOTOVOST Hradec Králové. 28.1.2016 první reklamace - telefon při zapnutí wifi či datových služeb samovolně stahoval aplikace, čímž došlo k zavirování a následnému zamrzání, sekání až celkové nemožnosti používání přístroje = reklamace uznána - vyřešeno přehráním softwaru. Dne 27.4.2016 reklamace stejné závady = reklamace uznána - vyřešeno přehráním softwaru. Dne 20.10.2016 třetí reklamace stejné závady = reklamace neuznána: společnost uváděla, že na telefonu bylo provedeno pouze tovární nastavení a závada se při testu na zařízení neprojevila - oprava zařízení nebyla třeba, bylo pouze obnoveno tovární nastavení = s tímto jsem nesouhlasila, neboť tovární nastavení přístroje jsem před jeho reklamací provedla a přístroj stejně vykazoval uváděné závady. Na můj nesouhlas s vyřízením reklamace, který jsem zasílala e-mailem mi společnost zaslala vyjádření, že reklamace byla zamítnuta, neboť u nich se reklamované závady neprojevily a přístroj je tedy bezvadný. Na mou otázku: jak já zjistím, zda mi opravdu neprovedli opět přehrání softwaru mi prodejce na prodejně oznámil, že to nezjistí ani oni. Telefon jsem převzala zpět a dne 3.1.2017 opět - již po čtvrté reklamovala se stejnou závadou. Dnes 12.1.2017 jsem obdržela zprávu, že reklamace je vyřízena: "Závada způsobena instalací aplikací třetích stran (zavirování). Tímto došlo k porušení záručních podmínek (blíže přiložený protokol).
Prosíme dostavte se na pobočku Mobil Pohotovosti.". Toto mě již celkem odrovnalo: to je možné, že je telefon zavirovaný, neboť opět samovolně stahuje aplikace jako v případě všech předešlých reklamací, ale proč k tomuto dochází, že by chybný software, který mi byl v případech prvních dvou reklamací uznán?
Prestigio MultiPhone 5455, DUO, výrobní číslo: 355232060239738
Odstoupení od kupní smlouvy - vrácení kupní ceny
|
Tweet |
Pokud bylo o reklamaci rozhodnuto jako o neoprávněné, ale spotřebitel s výsledkem reklamace nesouhlasí, je nutné závěry reklamace rozporovat. V takovém případě bude opravdu vhodné vyhledat soudního znalce a zadat mu vypracování znaleckého posudku, ve kterém se bude zabývat povahou vady. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.