Společnost


Relaxačně saunové centrum Harfa

Počet nahlášených stížností:31
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#14302Výsměch s názvem "Božská relaxace"

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 26 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.01.2017, před 8 lety

Martina Dvořáková

Znění stížnosti

K Vánocům jsme dostali Voucher (balíček) který obsahoval
celodenní vstup do wellnes pro dva
čokoládová sauna pro dva
privátní whirlpool na 60 min. pro dva
masáž 60 min. pro dva
sekt a malé občerstvení, nealko nápoje
Už u recepce nám slečna oznámila, že whirpool je v rekonstrukci
a na dotaz, proč nám to tedy někdo nezavolal pravila, že je to divné
a nabídla, že se můžeme přeobjednat. Nic-méně jsme vstoupili do spa s tím,
že whirpool oželíme, ale i tak jsme se nestačili divit.
Na baru v pološeru nám paní oznamila, že slevový portál jim wouchery neproplácí a že nám veškeré služby poskytují zadarmo. Za to jsme si mohli vybrat jakoukoli saunu. Zeptala jsem se tedy na saunu čokoládovou, kterou jsme měli v balíčku a dozvěděla jsem se, že si tam mám lehnout bez ručníku a prostěradla na vyhřáté kameny, ale bez čokolády, ta prý dřív byla k balíčkům. No, nebylo už moc co komentovat.2 sauny nebyly v provozu.
Vybrali jsme tedy saunu kde jsme chvíli poseděli a kam po pár minutách dorazil masér, že už můžeme na masáž. Místo 55 minut trvala 25, protože to vlastně je zdarma. Vlastně to urychlilo návštěvu v poměrně chladném prostředí s prázdnými jezírky a na dně ležícími umělými lekníny.
Co byste vlastně chtěli s výhodným balíčkem za 1800,-Kč?
Pobyt 15 minut v sauně a 2x 25 minut masáže.
Ve spa Harfa je to i zadarmo drahé!!!!
Děkujeme tímto za nezapomenutelný zážitek!


Požadované řešení

Nechci s nimi nic mít, jen chci aby lidi zvažovali jestli takto šetřit peníze!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.1.2017 05:46, před 8 lety

Poskytovatel služby je povinen dodržet své povinnosti, ke kterým se ve smlouvě zavázal. Pokud nemůže poskytnout službu v jakosti, kterou inzeroval, jedná se o podstatné porušení smlouvy. Spotřebitelka by tak měla možnost odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněžních prostředků.

Pokud se spotřebitelka rozhodla čerpat služby ve snížené kvalitě, měla by při reklamaci služeb nárok na přiměřenou slevu z ceny.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.5.2017 15:12, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.