Počet nahlášených stížností: | 1035 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,dnes 13.1.2017,jsem nastoupila do vlaku,kterým jezdím pravidelně do zaměstnání,tedy že Zruče nad Sázavou do Ledče nad Sázavou,odjezd je 5:53 příjezd 6:19.Bohuzel,dnes se tak nestalo.Stale sedím ve vlaku,jedeme už více jak půl hodiny stále nejsme v mě cílové stanici,ale ve třetině cesty,momentálně bych už měla vystupovat a jít do práce.Zpozdeni bude dle předpokladu cca 40 minut.Porucha na vlaku není,3 stupně tepla,bezvetri,nesnezi ani neprší.Průvodci mi sdělil,že strojvedoucí dostal ZST Zruc na zhoršené povětrnostní podminky.Bohuze se včas nedostanu do práce,vznikne mi problém v zaměstnání.Když mrzlo a sněžilo,tak žádný den zpoždění nebylo ani při jedné z mých cest.Žádám o potrestání pracovníků,kteři úmyslně zavinili zpoždění.České dráhy zapomínají,že jsou tu pro občany a jejich přepravu.
Nevyužívat dopravce České dráhy.
|
Tweet |
Jestliže ve veřejné drážní a silniční osobní dopravě nebyl cestující přepraven včas, nemá právo na náhradu škody.
Avšak dle smluvních přepravních podmínek Českých drah pro veřejnou drážní osobní dopravu náleží cestujícímu také za určitých podmínek i odškodnění za zpoždění.
A to dle následujících pravidel:
25 % z ceny jízdenky, pokud celková cena jízdného pro jednosměrnou cestu pro jednoho cestujícího činí nejméně 400 Kč při zpoždění 60 až 119 minut, 50 % z ceny jízdenky, pokud celková cena jízdného pro jednosměrnou cestu pro jednoho cestujícího činí nejméně 200 Kč při zpoždění 120 a více minut.
Nebo jednorázové odškodnění pro držitele jízdenky IN 100 ve výši: 50 Kč při zpoždění 60 až 119 minut, 100 Kč při zpoždění 120 a více minut.
Více informací nalezne spotřebitel na webové adrese: http://www.cd.cz/vnitrostatni-cestovani/jizdenka/odskodneni-cestujicich/-7879/
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.