Společnost


Electro World s.r.o.

Počet nahlášených stížností:169
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 62 stížnostech.

#14308Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 4 dny 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.01.2017, před 8 lety

Karolína Kvízová

Znění stížnosti

Dobrý den, před Vánocemi jsem objednala zboží mikrovlnka a rychlovarná konvice , přišel špatný balík zaplatila jsem skoro 2.000kč a místo mého zboží mám kapsle do kávovaru! Stížnost jsem nahlásila na zákaznické lince a dostala tento email: Dobrý deň pani Kvízová,

ďakujeme za Vašu správu. Momentálne termín dovozu zatiaľ nevieme, preverujeme na príslušnom oddelení. Akonáhle získame bližšie informácie, budeme Vás informovať.
Ďakujeme.

S pozdravom

K. S.
zákaznická linka
+420 810 396 753

Bohužel do dnešního dne zboží nemám a peníze také ne! Urychleně žádám o nápravu. Nejenže jste mi pokazili Vánoce, ale dodnes 13.1.2017 nemám žádnou odezvu. Pokud nesjednáte nápravu budu nucena stížnost postoupit dále k nejvyššímu vedení. Děkuji a prosím o informace Karolína Kvízová tel.: 608 748 911


Produkt

objednávka č.6610162456


Požadované řešení

1026040 ZELMER ZMW3002X-Mikrovlnná
trouba ZMW3002X

1082562 SENCOR SWK1740-rychlovarná
konvice SWK1740

Požaduji neprodleně své zboží nebo vrácení peněz. Kontaktujte mne na email: kajinka69@seznam.cz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.1.2017 16:01, před 8 lety

Spotřebitelka má k dispozici dva možné postupy. Prvním z nich je uplatnění reklamace pro zaslání vadného zboží neodpovídajícího uzavřené smlouvě a druhým odstoupení od smlouvy bez udání důvodu podle § 1829 občanského zákoníku.

V případě reklamace zaslaného zboží, se jedná se o postup dle § 2161 odst. 1 písm. a) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Zde je upravena jakost zboží při převzetí, což obsahuje i to, že věc má vlastnosti, jaké si strany ujednaly. Jde tedy o uplatnění reklamace právě z důvodu, že bylo dodáno jiné zboží, než které bylo objednáno. Prodávající je následně povinen tuto vadu odstranit postupem dle § 2169 odst. 1 výše uvedeného zákona, tedy buď vadu opravit, nebo vyměnit zboží za nový kus, který by již odpovídal objednávce a až pokud by ani toto nebylo možné, tak přijmout odstoupení od smlouvy a vrátit spotřebitelce plnou kupní cenu. Po vyřízení reklamace pak má spotřebitelka právo požadovat proplacení nákladů účelně vynaložených k uplatnění reklamace (tedy typicky právě poštovné), dle § 1924 výše uvedeného zákona. Reklamaci je prodávající povinen vyřídit nejpozději do 30 dní, dle § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.

Pokud se spotřebitelka rozhodne využít svého práva daného § 1829 občanského zákoníku pro smlouvy uzavřené distančním způsobem, tedy za použití prostředků komunikace na dálku (do této kategorie spadá rovněž veřejná komunikační síť jako je internet, popřípadě i elektronická pošta), může odstoupit od uzavřené kupní smlouvy ve lhůtě 14 dnů ode dne převzetí zboží. Toto ustanovení na ochranu spotřebitele je v právní úpravě zakotveno z důvodu, že si kupující nemůže zboží vyzkoušet ani reálně prohlédnout před uzavřením smlouvy, tak jako při nákupu v tzv. kamenné prodejně. Spotřebitel pak může využít tohoto práva, aniž by musel své rozhodnutí jakkoliv prodejci zdůvodňovat.

Neodpovídá-li zboží zakoupené distančním způsobem představám spotřebitelky, má tedy možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Vzor pro odstoupení od kupní smlouvy bez udání důvodu je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3283/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-uzavrene-pres-internet-ci-po-telefonu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.3.2017 16:25, před 8 lety

Dobrý deň,
podnet zákazníčky je k dnešnému dňu zo strany spoločnosti Electro World vybavený a zákazníčka má správny tovar, ktorý bol predmetom pôvodnej e-shop objednávky s riadnym vysporiadaním pôvodného tovaru, ktorý vrátila spoločnosti EW po vybavení a to dňa 6.2.2017.

Ďakujem a prosím o uzatvorenie podnetu.

s pozdravom

Ingrid Weintragerová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.3.2017 05:24, před 8 lety

Stížnost přeřazujeme na spotřebitelku. Bude-li spor smírně vyřešen, má spotřebitelka možnost stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.4.2017 06:00, před 8 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.5.2017 05:49, před 8 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.