Počet nahlášených stížností: | 169 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, před Vánocemi jsem objednala zboží mikrovlnka a rychlovarná konvice , přišel špatný balík zaplatila jsem skoro 2.000kč a místo mého zboží mám kapsle do kávovaru! Stížnost jsem nahlásila na zákaznické lince a dostala tento email: Dobrý deň pani Kvízová,
ďakujeme za Vašu správu. Momentálne termín dovozu zatiaľ nevieme, preverujeme na príslušnom oddelení. Akonáhle získame bližšie informácie, budeme Vás informovať.
Ďakujeme.
S pozdravom
K. S.
zákaznická linka
+420 810 396 753
Bohužel do dnešního dne zboží nemám a peníze také ne! Urychleně žádám o nápravu. Nejenže jste mi pokazili Vánoce, ale dodnes 13.1.2017 nemám žádnou odezvu. Pokud nesjednáte nápravu budu nucena stížnost postoupit dále k nejvyššímu vedení. Děkuji a prosím o informace Karolína Kvízová tel.: 608 748 911
objednávka č.6610162456
1026040 ZELMER ZMW3002X-Mikrovlnná
trouba ZMW3002X
1082562 SENCOR SWK1740-rychlovarná
konvice SWK1740
Požaduji neprodleně své zboží nebo vrácení peněz. Kontaktujte mne na email: kajinka69@seznam.cz
|
Tweet |
Spotřebitelka má k dispozici dva možné postupy. Prvním z nich je uplatnění reklamace pro zaslání vadného zboží neodpovídajícího uzavřené smlouvě a druhým odstoupení od smlouvy bez udání důvodu podle § 1829 občanského zákoníku.
V případě reklamace zaslaného zboží, se jedná se o postup dle § 2161 odst. 1 písm. a) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Zde je upravena jakost zboží při převzetí, což obsahuje i to, že věc má vlastnosti, jaké si strany ujednaly. Jde tedy o uplatnění reklamace právě z důvodu, že bylo dodáno jiné zboží, než které bylo objednáno. Prodávající je následně povinen tuto vadu odstranit postupem dle § 2169 odst. 1 výše uvedeného zákona, tedy buď vadu opravit, nebo vyměnit zboží za nový kus, který by již odpovídal objednávce a až pokud by ani toto nebylo možné, tak přijmout odstoupení od smlouvy a vrátit spotřebitelce plnou kupní cenu. Po vyřízení reklamace pak má spotřebitelka právo požadovat proplacení nákladů účelně vynaložených k uplatnění reklamace (tedy typicky právě poštovné), dle § 1924 výše uvedeného zákona. Reklamaci je prodávající povinen vyřídit nejpozději do 30 dní, dle § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.
Pokud se spotřebitelka rozhodne využít svého práva daného § 1829 občanského zákoníku pro smlouvy uzavřené distančním způsobem, tedy za použití prostředků komunikace na dálku (do této kategorie spadá rovněž veřejná komunikační síť jako je internet, popřípadě i elektronická pošta), může odstoupit od uzavřené kupní smlouvy ve lhůtě 14 dnů ode dne převzetí zboží. Toto ustanovení na ochranu spotřebitele je v právní úpravě zakotveno z důvodu, že si kupující nemůže zboží vyzkoušet ani reálně prohlédnout před uzavřením smlouvy, tak jako při nákupu v tzv. kamenné prodejně. Spotřebitel pak může využít tohoto práva, aniž by musel své rozhodnutí jakkoliv prodejci zdůvodňovat.
Neodpovídá-li zboží zakoupené distančním způsobem představám spotřebitelky, má tedy možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Vzor pro odstoupení od kupní smlouvy bez udání důvodu je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3283/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-uzavrene-pres-internet-ci-po-telefonu.
Dobrý deň,
podnet zákazníčky je k dnešnému dňu zo strany spoločnosti Electro World vybavený a zákazníčka má správny tovar, ktorý bol predmetom pôvodnej e-shop objednávky s riadnym vysporiadaním pôvodného tovaru, ktorý vrátila spoločnosti EW po vybavení a to dňa 6.2.2017.
Ďakujem a prosím o uzatvorenie podnetu.
s pozdravom
Ingrid Weintragerová
Stížnost přeřazujeme na spotřebitelku. Bude-li spor smírně vyřešen, má spotřebitelka možnost stížnost uzavřít.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.